Jimin'den
Elimdeki valizi yere koyarak gözlerimi kısıp kampüse bakındım. Hiç özlememiştim. Neden başladı ki bu okul. Sadece iki yılım kalmıştı burada. İki yıl daha sabretmem gerekiyordu.
Eşyalarımı arabadan aldım ve Yong Nam'ın arabadan inmesini bekledim. Gülümseyerek ona bakındığımda arabadan hızlı inerek elimi tuttu.
"Ah gitmeyecek misin?”
Kafasını iki yana sallayarak yanağıma öpücük kondurdu. Tanrım kalbimin atması gerekmiyor muydu? Neden atmıyordu ki? Nede olsa o benim sevgilim.
"Sevgilimi kampüse bırakacağım ve kaldığı odayı da merak ediyorum.”
Gülümseyerek kafam ile onayladım. Yong Nam elimdeki valizi alarak sürmeye başladı. Aslında kimsenin onu görmesini istemiyorum. Yani bizi bu şekilde görmesini istemiyordum. Çünkü kampüste ki insanlar boş boş konuşacaktı bizim hakkımızda. Ayrıca Hoseok Hyung'a hiçbir şey anlatmamıştım ve bunun için azar yiyecektim. Kesinlikle benimle küser bir hafta konuşmazdı.
Kampüsün kapısından girdiğimiz an tüm gözler üzerimizde gezinmeye başlamıştı. Aslında çok rahatsız olmuştum.
"Bu kampüsü hiç beğenmedim. Çok saçma insanlar var gibi.” Yong Nam etrafındaki insanları süzerken söylenmeye başlamıştı.
"Hayır sevgilim hepsi de çok iyi.”
"Eh sana güzel davranıyorlarsa sorun yok.” Gülümser ve parmaklarını parmaklarıma iyice kenetledi. Aklıma birden bire Yoongi Hyung girmişti. Aslında hiç gitmiyordu. Yong Nam ile her oluşumda o sürekli aklıma geliyordu. Ah Yoongi Hyung belki bu elimi o değilde sen tutabilirdin. Ama izin vermedin.
Odama doğru ilerlerken heyecandan gözlerimi yumdum. Hoseok Hyung muhakkak odadır. Çünkü geceleri hep dışarı çıkıyordu kesin bu saatte ders çalışıyordur. Kapının önünde durduğumuzda anahtarımı çıkarıp kapıyı açtım. Yong Nam sırıtarak dudaklarımı öptüğünde içeri girmiştik. Fakat kafamı içeriye gezdirdiğimde gördüğüm beden ile ufak bir şoka uğradım. Gözlerim kocaman olurken Yoongi yutkunarak bize bakıyordu.
Elinde bana ait olan bandajım burnundan çekmiş ve yavaşça yere düşmüştü. Kalbimde büyük bir acı hissettim. Ama normal bir acı değil. Çok farklı bir acıydı. Daha önce hiç yaşamadığım bir acı.
"Bebeğim bu mu oda arkadaşın olan Hoseok?”
Artık yanımdaki sevgilimi bile duymuyordum. Yoongi bizi bu şekilde gormemezliydi. Asıl sorun neden bizim odamızdaydı ve nasıl girmişti? Üstelik neden bandajım ondaydı? Tanrım. Beni gerçekten seviyor olabilir miydi? Ama sevse söylerdi ki. Ayrıca sevgilim olduğunu ona söylemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
asmr ㄨ yoonmin ✓
Fanficparkjim: Hyung dudakların hoşuma gitti de acaba videom için benimle Kiss asmr yapar mısın? Başlangıç: 06.12.2021 Bitiş: 26.02.2023