3.1

8.1K 592 652
                                    

"Bugün video çekmek zorunda mıyız?” Yoongi bıkkın bir şekilde koltuğa oturmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bugün video çekmek zorunda mıyız?” Yoongi bıkkın bir şekilde koltuğa oturmuştu. Omuzlarımı silktim ve kameranın acısını ve ışığını ayarlamaya başladım.

"Her gün video çekmek zorundayız biliyorsun değil mi?” mırıldandım ve Yoongi Hyung'un bıkkın nefesini duymuştum. Dünden beri morali bozuktu. Eh normaldi. Çünkü bana yaptığı şeyi şuan o yaşıyordu. Hak ediyordu. Her şekilde. Bir gram bile acımıyordum ona.

"Ayrıca Hyung bu hafta doluyor ve sadece bir kez seviştik. Bugün de seks günü.”

Yoongi koltuğa iyice yayıldığında kucağına yastığı aldı. Elini yüzüne bastırdığında kafasını iki yana salladı. "İstemiyorum. İçimden sevişmek gelmiyor.”

Ayağa kalkarak kutuyu elime aldım. İçinde kıyafet vardı. Sadece bir günlüğüne kiralamıştım. Yoongi videonun konusundan haberi yoktu ve kutunun içindeki kıyafetten de. Derin nefes aldım ve Yoongi'e doğru döndüm.

"Anlaşmaya uymak...”

"Sikerim anlaşmayı! Bahsetme şundan artık!” Ayağa sinirle kalkarak kucağında ki yastığı koltuğa fırlattı. Kocaman yutkunarak ayaklarımı geriye doğru itmiştim. Yine sinirlenmişti. Biraz korkmuş olabilirdim ama belli etmek istemiyordum. Yoongi cidden sinirlendiğinde çok korkunç oluyordu. Adımlarımı geriye doğru attığımda Yoongi elimdeki koliyi hızla atarak üzerime doğru ilerledi. Sinirle onun omuzlarından tutarak itmeye çalıştım.

"Napıyorsun! Vakit kaybetmenin zamanı değil. Video çekmemiz lazım.”

Yoongi eliyle beni duvara yapıştırdığında uzun parmakları ile çenemi kavradı. Boğazımda kocaman yutkunma oluşmuştu. Dünkü dediğim cümleden dolayı çok bozulmuş ve benimle hiç konuşmamıştı. Hatta bugün video çekiminde bile gelmeyecekti. Ben ikna etmeseydim. İşte sende aynı beni bu şekilde kırdın Min Yoongi. Umarım ne hissettiklerimi şuan anlıyorsundur.

"Jimin, ilk önce konuşalım.”Parmaklarını çenemden çekerek bitkin bir şekilde bakındı. Tanrım hayır ona kanma. Biraz sürünmesini istiyordum. Hatta elimden geldiğince çok kıskandırmayı da istiyordum.

"İlk önce videoyu çekelim lütfen Hyung. Saat 9'a yaklaştı.”

Yoongi yavaşça üzerimden çekilerek kafası ile onayladı. İyi en azından zorluk çıkarmıyordu bana. Yoongi'den uzaklaşarak yerdeki koliyi elime aldım. Hızlıca kamerayı alarak yatak odasına doğru ilerledim.

"Yoongi Hyung odaya girme. Ben burada başlıyorum ama sana sürpriz olacak. Seni çağırdığımda geleceksin?”

Yoongi'nin şuan kaşlarının çatıldığına emindim. "Ee konuyu anlamadım ben.”

asmr ㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin