2.0

15K 900 635
                                    

"Jimin dolaba neden buz koydun? Üstelik bu soğukta?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Jimin dolaba neden buz koydun? Üstelik bu soğukta?"

Ağızımdaki lokmayı yutup Hoseok Hyung'a döndüm."Yoongi Hyung söyledi koymamı. Video için."

Hoseok Hyung kaşlarını çattığında şaşkın ifadesini bana doğru gönderdi. İstemesizce kıkırdadım ve makyajımı tamamlamak için aynaya tekrar döndüm. Bir kaç dakika sonra Yoongi Hyung ile video çekecektik. Güzel görünmeliydim.

"Sen bu işe kendini baya kaptırmışsın Jimin."

"Hoseok Hyung bir ayda alacağım parayı Yoongi Hyung sayesinde iki katını alıyorum.” Yüzüme pudrayı vururken Hoseok Hyung alayla bana baktı.

"Karşılığında ne alıyor senden."

Yalan söylediğini fark ettirmeden hemen konuştum."Para. Yarısını o alıyor.”

Son kez dudaklarıma Lip balm sürerek aynadan son kez kendime bakıyorum. Aslında bir video için bu kadar makyaj yapmazdım ama son zamanlarda içimden hep makyaj yapmak geliyordu.

"Senin partnerin gelmeden ben gitsem iyi olur." Telefonunu masadan alarak kapıya doğru ilerledi. Birazdan Yoongi Hyung burada olurdu. Saat sekiz buçuktu ve dokuza kadar videoyu tamamlayıp atmam gerekiyordu.

"Bugun kimin yanına gideceksin Hyung?”

"Jungkook ile Taehyung'un yanına. Biraz da onları rahatsız edeyim." Güler ve kapıyı açarak ayakkabılarına ayağına geçirir. Onu uğurlarken ayakkabılarını gitmiş ve arkasını dönerek beni süzüyordu."Neden bu kadar çok süslendin ki? Alt tarafı bir video."

Hafif kıkırdayarak karşılık verdim saçlarını düzelttim. Bu sıradan bir video olmayacaktı.

"Jungkook'un yanına giriyorum." Tekrar etti cümlesini.

Hafif omuz silktim ve elimi kapının kulpuna koydum. "Güle güle." Hoseokun kaşları çatılmış bana şaşkınca bakarken dudaklarını aralayarak konuştu. "Onu sormayacak mısın?”

Kahküllerimi düzeltirken kafamı iki yana salladım. Jungkook mu? Ben onu unutmuştum. Sürekli aklımdan çıkmayan çocuğu üç günde unutmuştum. Yüzüm düştüğünde Hoseok anlamış olmalı ki hemen konusu gülerek değiştirdi. "Bu seferki video diğer videonun rekorunu geçmesini istiyorum." Daha yeni düzelttiğim saçlarımı karıştırarak "sana Stream kasacağım.”

asmr ㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin