2.8

8.9K 598 609
                                    

Selam arkadaşlar diğer bölümde angst biteceğini söylemiştim ama baktım herkes üzülmüş şimdiden sanırım sizin için sonunu iyi bir şekilde bitireceğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selam arkadaşlar diğer bölümde angst biteceğini söylemiştim ama baktım herkes üzülmüş şimdiden sanırım sizin için sonunu iyi bir şekilde bitireceğim. Tabi bölümlerin her konusunu bildiğim için onları değiştiremem ama içiniz rahat olsun angst bitmeyecek.❤️❤️

~~~

"Tamam Jimin çıkıyorum bekle." Hoseok Hyung apar topar hazırlanırken bende videomuz için ayarlamalar yapıyordum. Birazdan Yoongi Hyung burada olurdu. Artık kanalımıza günlük vlog videoları atacaktık. Tabiki her video kurgu olacaktı ve bunu hiç bir izliyecilerimiz bilemeyecek. Bizi her zaman aşık ve sevgili bileceklerdi. Bu her zaman böyle devam edecekti. İstediklerimizi alana kadar.

"Ben çıkıyorum Jimin. Sana iyi şanslar."

"Çok teşekkür ederim hyungum."

Kapıdan gelen sesle kaşlarım hafif çatıldı. Sanırım Hoseok Hyung ile Yoongi Hyung karşılaşmışlardı. Odanın kapısına geçerek onları dinlemeye başladım. Bu ne kadar doğru bilmiyorum ama merak ediyordum işte

"Jimin'i o gece oraya getirmemeliydin."

"Sen Jimin'in neyi oluyorsun ki karışıyorsun?" Hoseok Hyung Yoongi Hyung'u kapının önünden iterek odadan çıkmıştı. Yoongi Hyung ona sinirlenmiş olmalı ki elini yumruk yapmıştı.

"Hoşgeldin Yoongi Hyung." Yoongi uykulu gözlerle yüzüme bakındığında gülmemek için kendimi zor tuttum. Uykulu uykulu video çekecektik. Eh günlük vlog çekeceğimiz için erken kalkmamız lazımdı.

"Günaydın Jimin bey? Bu sabahın köründe daha horozlar bile uyanmadan ne gibi video çekmeyi düşünüyorsun acaba?"

Yüzümde kocaman sırtıma oldu. Tam istediğim vaziyetteydi. "Horoz olarak sen uyandığına göre sorun yok Hyung."

Yoongi kaşlarını çattığında kapıyı kapatıp üzerime doğru yürümeye başladı."Hey bana horoz mu demek istiyorsun?"

Gülerek iki adım geriledim ve kamerayı gösterdim. "Hyung dur içeriği anlatıyorum. Ben senden gizli saçımı boyuyacağım ve sende uyuyor olacaksın ama gerçek uyuma sakın."

"Emin ol ben sen video çekerken ben uyumuş olacağım Jimin." Yoongi gülerken uykudan şişmiş gözleri kısıldı. Neden uykuluyken bu kadar tatlı olabiliyordu ki? Hayır Jimin tatlı falan değil. Duygularına sahip çık.

asmr ㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin