Zayn Malik

365 25 13
                                    

În primul rând, comenzile care urmează sunt

Harry Styles
Luke Hemmings (sper ca așa se scrie...)

Nu uitațiputeți lăsa comandă cu orice personalitate/personaj sau chiar cu crush-ul/iubitul/a vostru/ă. Trebuie doar să-mi spuneți prenumele lui/ei și se rezolvă. -suna așa ciudat... se rezolva :>-

------------
Imaginează-ți că ești angajată la o companie de videochat-uri. (Ca să lămurim, videochat înseamnă că stai în lenjerie intimă în fața unei camere de filmat și te prostești, nu ce cred majoritatea că înseamnă)

Te așezi din nou în fața calculatorului și îl deschizi. Intri pe site-ul companiei la care ești angajată și te loghezi cu contul tău special. Apeși pe butonul Random chat și te așezi pe pat în genunchi. Trec câteva zeci de secunde și îți treci mâna prin păr frustrată. Nu-ți place să aștepți.

Chiar atunci când execuți gestul acesta, pe ecranul calculatorului apare imaginea unui tânăr arătos, la bustul gol. Imediat îți dai seama că e șeful tău și rămâi blocată pentru câteva secunde. îi privești zâmbetul încrezut și înghiți în sec.

Bănuiești ce se va întâmpla. Nu toate sunt atât de norocoase încât să le aleagă Malik, dar unele colege ți-au povestit ce pățești dacă șeful te alege. E mai mult decât videochat.

"Domnule Malik...?" întrebi cu glas stins.

"Y/N ! Ce coincidență, chiar pe tine vroiam sa te găsesc." rânjește.

"Pe... Pe mine?"

"Normal că pe tine." spune și se ridică în picioare ca să își dea pantalonii jos, rămânând în boxeri. "Vă trebui să treci un test ca să continui cu videochat-ul." se trântește pe fotoliul lui roșu căptușit cu catifea.

"Un... test?" rămâi aproape șocată.

"Excită-mă!" ordonă.

Pentru a doua oară te blochezi, dar îți revii imediat și începi să îți deschiei nasturii de la cămașa de noapte cât de încet poți tu ca să-l tachinezi. El își mușcă buza de jos, iar apoi scoate un "fuck" înfundat. Respirația sa e deja neregulată, ceea ce e foarte ciudat pentru o persoană ca el. Își lasă capul pe spate și expiră o mare cantitate de aer ca un geamăt lung.

"Nu fi rușinoasă. Continuă..." respiră el greu.

"Dar, domnule Malik-"

"Fă-mă ne să-mi dau drumul." te întrerupe.

Faci ochii mari, dar îl asculți. Îți introduci mâna sub lenjeria intimă și adaugi presiune pe clitoris, ceea ce te face să scoți un geamăt înfundat. Brunetul care te privește lacom își ia membrul în mână și începe sa și-l răsfețe. Îți introduci un deget înăuntrul tău, executând mișcări lente. Camera deja se umple cu gemetele tale, chiar dacă, practic, nu se întâmplă nimic. Nu ai mai făcut niciodată asta în fața altcuiva, iar faptul că el e primul care te vede așa, te intrigă.

Auzi cum el scoate un geamăt lung și pari surprinsă atunci când îți deschizi ochii și îi vezi boxerii uzi.

"Uite ce îmi faci tu, Y/N..."

"Domnule Malik-"

"Pentru tine sunt Zayn."

Imagine-uri pentru toti // closedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum