Hei. Lenevia sa Multifunctionala a revenit. Uitati si lista cu urmatoarele comenzi:
Dylan O'brien
Harry Styles
Harry Styles
Slenderman
Leonardo Dicaprio
Harry Styles
Liam PayneHarry e asa popular. Vreau si eu sa fiu ca el. :))
----------------------------Imagineaza-ti ca esti intr-un club cu prietenii tai.
Prietenii tai iti striga numele si incearca sa te scoata la dans, dar tu ii refuzi de fiecare data, ramanand la masa.
Melodia se schimba in "Often" de The Weeknd, iar prietenii tai te mai invita o data. Nu poti refuza, e melodia ta preferata, asa ca dai shot-ul pe gat si te ridici de la masa.
Te alaturi lor pe ringul de dans si incepi sa iti misti corpul lasciv pe versurile acesteia. Te lasi purtata de ritmul euforic si ii dai voie corpului tau sa-si faca de cap.
Intr-un moment de neatentie te izbesti cu spatele de un strain, dar cand iti intorci capul ca sa iti ceri scuze, el nu pare deranjat de asta, ba chiar brunetul isi pune mainile pe soldurile tale si le lipeste de corpul sau. Inghiti in sec, uitandu-te in ochii lui de caramel plin de dorinta. Ti-ai muscat buza si ti-ai continuat dansul, balanganandu-te pe ritm si coborand in jos. Cand genunchii tai s-au indoit complet, te-ai ridicat, impingandu-ti fundul in spate.
De data asta a fost randul lui sa isi muste buza, apoi iti invarti soldurile si te-a adus cu fata la el. Iti analiza fata cateva zeci de secunde, in timp ce tu ti-ai asezat mainile dupa gatul lui si ai continuat sa te misti lasciv pe melodie.
"Esti frumoasa." murmura, iar tu chicotesti.
"Multumesc, cred." ridici din umeri.
"Iar numele acestei frumoase domnisoare e...?" te face sa chicotesti din nou.
"Y/N."
"Un nume la fel de frumos ca tine."
"Iar tu domnule, cine esti?" ii continui jocul.
"Zayn" raspunde la fel de simplu ca tine.
"Daca eu sunt aia frumoasa, tu esti ala sexy.Faci asta in fiecare zi?"
"Often, often, girl I do this often." iti raspunde pe versurile melodiei.
Chicotesti din nou si te ridici pe varfuri. Se apropie usor de tine, dar se opreste, asteptand sa continui tu. Ceea ce si faci.
Buzele tale se unesc cu ale lui, apasandu-te si framantand usor peste ele. Limbile voastre se unesc intr-un sarut cu gust de alcool, dar nu pare sa va deranjeze pe niciunul.
"Ne retragem in baie?" iti sopteste dupa ce va despartiti din sarut.
"Ne retragem in baie."
CITEȘTI
Imagine-uri pentru toti // closed
RomansaHei, m-am hotarat sa fac o carte cu imagine-uri. Deobicei vor fi pervrse, dar daca nu vreti asta, trebuie doar sa specificati. Capitolele vor fi notate cu numele baiatului/fetei care apare in imagine. Multumesc ca ati ales acesta carte.