Zayn Malik

839 35 6
                                    

Imagineaza-ti ca esti singura fata care participa la o cursa ilegala de motociclete.

Toata lumea se uita la mine de sus, dar nimeni nu stia ce pot face eu si motocicleta mea... Nu ma intimidez asa usor.

Se da start-ul si pornesc prima, ca o profesionista. Cu toate astea, toti baietii ma inca privesc de sus, convinsi ca nici macar nu voi ajunge la FINISH.

Imi pastrez locul pana pe la jumatatea drumul, unde politia ma opreste. Imi dau casca jos nervoasa si imi flutur parul, in timp ce, din masina iese un brunet sexy. Mmmh, nu stiam ca politistii pot fi asa apetisanti. Ajunge in fata mea si isi ridica o spranceana, probabil uimit ca sunt o fata. Eu imi dau ochii peste cap, apoi il privesc taios.

"Imi pare rau domnisoara, dar ati intrecut cu mult limita de viteza." imi spune, iar eu zambesc diavoleste, un gand nu prea credincios ivindu-se in mintea mea.

"Si cum o sa ma pedepsesti, domnule politist?" imi musc buza.

Se apleaca spre mine sprijinindu-se cu o mana de motorul meu si isi lipeste fruntea de a mea, privindu-ma dur.

"Nu te juca cu focul, pustoaico. Te-as putea fute chiar aici, pe strada daca as vrea, asa ca multumeste-mi ca nu ai hainele rupte deja si intra in masina." ma ameninta el.

"Obliga-ma." raspund sec.

Buzele lui se napustesc peste ale mele,cu o mana tinandi-ma de ceafa, impingand usor, iar cu cealalta imi mangaie soldurile. Limbile noastre incep sa se cunoasca si, frate, ma apuca furnicaturile acolo jos. Se desprinde din sarut, iar eu instinctiv vroiam sa mai primesc unul, dar m-am retras la jumatatea drumul. El observa asta si chicoteste batjocoritor.

"Acum treci in masina." spune, iar eu il ascult.

Ma dau jos de pe motocicleta, iar el imi imobilizeaza mainile la spate cu o pereche de catuse.

"Deci asa vrei sa facem..." soptesc eu cu un zambet pervers pe fata.

Se urca la volan si ma trage si pe mine deasupra lui. In momentul asta ma bucur ca m-am imbracat intr-o rochie. Poate o sa ma credeti o ciudata ca particip la curse pe o motocicleta imbracata intr-o rochie, dar va inselati. E chiar in avantajul meu pentruca nu prea isi tin baietii ochii acasa, daca stii ce spun...

Imi lipesc fruntea de a lui, ca un fel de sprijin, din moment ce mainile mele sunt prinse in catuse... Sincer, asta face momentul si mai sexy. Nu imi pasa ca nu exista momente sexy. Pentru mine da.

Mainile lui incep sa se miste pe soldurile mele, apoi coboara spre marginea rochiei mele. Incepe sa se joace cu ea, ceea ce ma oftica al dracului de mult. Incep sa ma misc incep in poala lui, dandui de inteles ca nu imi place sa se joace cu mine asa.

"Cat de mult vrei sa ti-o trag, chiar aici, pe marginea drumului, unde toti te pot vedea si auzi strigand de placere?" imi sopteste la ureche, iar eu imi musc buza. Tipul asta ma innebuneste.

"La fel de mult cum vrei si tu asta." ii raspund, iar el imi ridica rochia pana deasupra sanilor.

Incepe sa imi rasfete un sfarc, facand cerculete in jurul lui cu limba.

"Aaah..." gem eu incet cand musca usor de el. "Doar fute-ma o data!"

Chicoteste si isi deschide slitul. Imi da chilotii intr-o parte si imi impinge soldurile, el intrand in mine si facandu-ma sa scot un geamat mai ascutit.

"De ce esti asa stramta?" ma intreaba miscandu-se usor in mine.

"De ce esti tu asa mare?" respir eu greu si imi pun capul in scobitura gatului lui.

Mareste viteza brusc si considerabil, eu muscandu-l de gat. Gemetele si gafaiturile noastre umblu mica masina.

Deodata, iese din mine, alunecand pe langa feminitatea mea si dandu-si drumul pe corpul meu.

Imagine-uri pentru toti // closedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum