Harry Styles

229 16 4
                                    

Capitol pentru mami.

Urmatorii protagonisti suuunt:

Liam Payne
Michael Clifford
Joe Sugg
Pewdiepie
Luke Hemmings
Zayn Malik
Ashton Irwin
Louis Tomlinson
--------------------

Imagineaza-ti ca tu si Harry sunteti cei mai buni prieteni. Parintii tai sunt plecati intr-o vacanta romantica, iar el va sta la tine ca sa-ti tina de urat.

"Harry!" ai strigat cat te tineau plamanii, ridicandu-te in sezut si auzind cum incepe sa rada din camera alaturata.

Dobitocul ala ti-a facut din nou o farsa, facandu-ti o barba nemaipomenita din frisca in timp ce dormeai. Ai pufnit din nari enervata, facand o parte din barba ta sa zboare prin camera. Ai vrut sa te stergi fiindca iti gadila narile, dar o idee ti-a trecut prin minte si ai ranjit.

"Oh, Harry!" ai strigat, de data mai incet si cu o voce dulce, ridicandu-te de pe pat ca o felina care pleaca la vanatoare.

Rasul din camera alaturata s-a oprit si ai auzit cum o usa se deschide, facandu-ti ranjetul sa persiste.

Ai pasit pe hol, vazandu-i silueta usor aplecata si pe jumatate iesita din camera. A inghitit in sec si apoi si-a muscat puternic buza, incercand sa se abtina din ras, dar esuand, sprijinindu-se cu spatele de usa si tinandu-si burta in timp ce rasul lui rasuna probabil pe tot etajul.

"Da, da, foarte amuzant." ti-ai dat ochii peste cap inca apropiindu-te de el.

Si-a sters o lacrima din coltul ochiului si a oftat, clipind des.

"Acum, fiindca esti tu asta de cuminte, ce ai zice de un cadou?"

"Ce..." a inghitit in sec, facand ochii mari in timp ce tu ti-ai pus mainile pe umerii lui si te-ai ridicat pe varfuri. "Oh, nu, nu, nu!" a spus repede, apoi si-a inchis strans ochii atunci cand tu ti-ai lipit nasul de al lui si l-ai frecat usor, imprastiind frisca pe fata lui si putin pe varfurile carliontilor.

Te-ai despartit din sarutul de eschimos, apoi ai inceput sa razi la fel ca el, aratandu-l cu degetul.

"Ar fi trebuit sa iti vezi fata!" ai strigat, in timp ce el a pufnit bosumflat. "Oh, nu, nu, nu!" i-ai imitat expresia, facandu-l sa rada si pe el.

Ti-a cuprins talia si ti-a strans-o in mainile lui, strivindu-ti pieptul de al lui si aplecandu-si gatul ca sa isi introduca capul in scobitura gatului tau. Inspira profund, apoi expira la fel si lasa un ultim chicot sa ii paraseasca buzele.

"Te iubesc..." a soptit atat de incet incat abia ai auzit, dar ai zambit bland si ti-ai inchis ochii.

"Si eu te iubesc..."

Imagine-uri pentru toti // closedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum