Dylan O'Brien

273 16 4
                                    

Comenzile urmatoare sunt:

Harry Styles
Harry Styles
Slenderman
Leonardo Dicaprio
Harry Styles
Liam Payne
Michael Clifford

Spor la citit!
----------------------------

Imagineaza-ti ca Dylan e tocilarul din clasa ta, iar tu esti cea mai populara fata din scoala. Te invita la o intalnire, iar tu accepti.

"Nu imi vine sa cred ca ai ales o gelaterie!" exclami entuziasmata atunci cand ajungeti la destinatie.

"De ce? Nu iti place?" spune repede, inghitind in sec si tragand de gulerul cardiganului sau.

"Il ador! E mai mult ca perfect!" ii dai un sarut scurt pe obraz, ceea ce il face sa roseasca, apoi il prinzi de mana si il tragi dupa tine, inauntrul gelateriei.

♥♡♥

"Stii, ma bucur ca m-ai invitat la o intalnire." ii spui dupa ce te opresti din ras.

"Se-serios?" isi indreapta spatele si te priveste atent, aranjandu-si ochelarii.

"M-am saturat de toti pachetii aia de muschi aroganti si nesimtiti care se cred idolii femeilor." ii explici, gesticuland, iar el iti ofera un zambet timid si rosi. "Apropo, iubesc cand rosesti." iti apropii mana pe al lui, iar el roseste mai tare.

"In nici un caz nu ma asteptam sa fii pasionata de atatea chestii simple." isi pune mana peste a ta, intr-o miscare timida, strangand-o usor.

"Stii de ce mai sunt pasionata?" fluturi din gene, iar el se incruta usor. "De tine." spui simplu si te apleci, atingandu-i usor buzele cu ale tale, iar apoi incepand sa te retragi, dar esti oprita de buzele lui, care te trag inapoi intr-un sarut apasat.

Zambesti in sarut, iar el face la fel, apoi va desprindeti usor, neluandu-va ochii unul de pe celalalt.

Rosi.

Isi intoarse capul spre geamul, stand cateva secunde asa, apoi un zambet jucaus ii aparu pe fata. Reveni cu capul spre tine si isi musca interiorul buzei. Se ridica, inca tinand mana ta, ajungand in dreptul tau.

Il privesti putin nedumerita, dar zambetul lui te face si pe tine sa zambesti si sa ai incredere in el.

"Ce zici de o plimbare pe plaja?" iti spune, iar zambetul tau se largeste.

"As spune ca ar fi numai buna."

♥♡♥

Nisipul cald si umed iti gadila talpile in timp ce pasiti pe malul marii, admirand soarele ce dadea cerului mai multe culori, completand atmoafera de vis.

Va asezati ca sa priviti mai bine apusul, tu rezemandu-ti capul de umarul lui, iar valurile atingandu-va picioarele.

"Stii, Dylan... Mi-a placut sa ies cu tine. Ar trebui sa facem asta mai des." iti ridici capul ca sa-l poti vedea mai bine, spargand tacerea de care v-ati bucurat.

Zambi, apoi isi feri privirea. Inghiti in sec apoi ochii lui revenira pe tine.

"Ce-ar trebui sa fac acum... ?" inteaba stanjenit.

"Cred ca ar trebui sa ma saruti." chicotesti.

"Da, cred ca e o idee buna." se apleaca usor spre buzele tale, contopindu-va intr-un sarut sincer, naiv.

Imagine-uri pentru toti // closedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum