Te trezesti in mijlocul noptii pentru ca ti s-a parut ca auzi niste zgomote. Inghiti in sec si te intorci cu fata spre tavan. Oftezi, gandindu-te la noptile din ultima saptamana. Toate au fost tulburate de sunetele infundate unor pasi, apoi de unul ascutit ca si cum ceva de metal a facut contact cu podeaua. De data asta era altfel pentru ca sunetele ciudate erau insotite de un aer rece care iti taia respiratia. Oare innebuneai? Nu, normal ca nu innebuneai. Trebuia sa fie doar un cosmar din care te treziai prea bursc si faceai legatura cu realitatea mai greu. Da, asta era explicatia.
Te ridici din pat si te indrepti catre baie. Inchizi usa si aprinzi lumina. Iti ridici capul si scoti un tipat ascutit atunci cand vezi oglinda manjita cu un lichid rosu scarbos. Defapt, nu era mazgalita la intamplare, ci scria "Go to sleep". Ai clipit repede de cateva ori, iar desenul dispare. Dai drumul la rubinet repede, clatindu-ti fata. Inchizi rubinetul si iesi repede din baie fara sa mai stingi lumina. Ajungi din nou in dormitor, unde iti dai seama ca ai lasat lumina aprinsa. Totusi, nu o bagi in seama si te intinzi in pat. Lumina incepe sa palpaie, iar respiratia ta devine accelerata. Dintr-o data, becul se sparge, iar pasii revin. Te ridici in sezut si te uiti in jur panicata. Incerci sa te calmezi spunandu-ti ca e doar imaginatia ta, dar stiai ca nu e adevarat. Capul cuiva se sprijina de umarul tau si vezi cu coada ochiului suvitele lui negre si zambetul lui larg, parca prea larg. Iti mangaia spatele cu degetele sale lungi si subtiri. Lua o gura de aer, regatindu-se sa spuna ceva, iar pielea ta se facu de gaina. Inchizi ochii strans, sperand ca totul sa dispara, dar in loc de asta ii auzi vocea groasa si ragusita.
"In seara asta..." face o pauza in care sa isi dreaga glasul. "..o sa fii doar a mea..."
Lasi o cantitate mare de aer sa iasa din pieptul tau in timp ce el iti mangaie gatul cu limba lui lunga. Inghiti in sec, cu toate ca iti dai gatul in partea opusa lui.
"Cine esti?" indraznesti sa intrebi, dar lumina de la baie se aprinde, iar el dispare.
Te uiti in jur, si vezi un biletel stralucitor pe perete. Te apropii de el si vezi din nou acel lichid rosu.
"Go to sleep"
CITEȘTI
Imagine-uri pentru toti // closed
RomansaHei, m-am hotarat sa fac o carte cu imagine-uri. Deobicei vor fi pervrse, dar daca nu vreti asta, trebuie doar sa specificati. Capitolele vor fi notate cu numele baiatului/fetei care apare in imagine. Multumesc ca ati ales acesta carte.