Harry Styles

373 22 6
                                    

Acest imagine este continuarea de la capitolul precedent cu acelasi nume. Sper sa va placa.
Comenzile urmatoare sunt:

Luke Hemmings
Zayn Malik

-------------------------------------

O usa se inchide zgomotos, iar tu tresari, respiratia ta accelerandu-se automat. Aerul pare mai dens acum, iar tu esti din nou panicata.

"Sper ca nu m-ai asteptat prea mult." auzi vocea lui dulce.

Oftezi. Iti va da drumul? Probabil, nu-i asa?

"Imi pare rau ca am lipsit asa mult..." isi pune mainile pe soldurile tale pline, intorcandu-te cu fata in sus.

Respiri acut la gandul ca el iti priveste fiecare centimentru din trup si chiar simti cum te inrosesti tot din aceeasi cauza.

"Esti perfecta. La dracu!" injura el pentru prima data, iar tu tresari din cauza tonului ridicat."Perfect e putin spus." iti mangaie coapsa.

Simti cum patul se lasa sub greutatea lui, iar coapsele tale sunt departate. Iti urasti pulsul accelerat pe care nu ti-l poti controla, deoarece iti place sa crezi ca esti stapana pe tine. Nu iti vine a crede ca barbatul asta, pe care nici macar nu il poti vedea, iti face toate astea.

Il simti la intrarea ta, iar tu incerc sa iti apropii coapsele, dar din cauza bazinului sau care te impiedica, ai sfarsit prin a-l inconjura cu picioarele. Intra lent in tine, iar tu scoti un geamat lung amestecat cu un "fuck" infundat de-al lui.

"Daca vrei sa nu avem spectatori, va trebui sa fii tacuta." sopteste, iar tu dai din cap afirmativ, inainte sa iti dai seama ce faci.

Incepe sa se miste intr-un ritm alert care te copleseste si scapi un geamat, chiar daca iti musti buza ca sa-l opresti. Simti cum iti pune mana la gura si te patrunde mai adanc, facandu-te sa iti incordezi picioarele in jurul lui.

"Nu mai... rezist mult" spune printre gafaituri.

Se impinge de cateva ori mai violent in tine si simti cum va dati drumul amandoi, tu muscandu-i palma ca sa iti inabusi gemetele.

Imagine-uri pentru toti // closedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum