Harry Styles

579 29 6
                                    

Oh Doamne. De cand n-am mai scris pe aici. Okay deci aceasta este comanda de pe 22 ianuarie. Pfoai de capu' meu. In apararea mea:
-scoala ma omoara
-trebuie sa recunoastem ca asteptatea merita.... Nu?

---------------------

Imagineaza-ti ca Harry e un terorist/ucigas/ceva rau oricum si te-a luat ostatica.

Te trezesti legata la ochi, cu mainile prinse cu catuse de un pat. Poti simti o racoare pe tot corpul, dandu-ti seama ca esti goala. Respiratia ta ti se accelereaza, iar frica iti creste in corp. Incerci sati eliberezi mainile din acea stransoare, dar e in zadar.

"Vad ca papusica s-a trezit..." chicoteste o voce din apropoiere.

E ciudat, dar vocea te linisteste intr-un fel. Macar nu esti aruncata intr-un loc pustiu, unde nu ai nici o sansa sa scapi.

Totusi, inchiti in sec si iti musti buza. Teai blocat. Nu stii ce sa faci... Macar vei iesi din situatia asta? Nu ai de unde sti.

"Nu-ti fa griji... Nu se va intampla nimic rau atata timp cat ma vei asculta." auzi din nou acea voce dulce.

Nu i se potriveste cu acele cuvinte pe care le pronunta. Pare a fi genul de om care iti face complimente si are grija de tine ca si cum ai fii ochii lui, dar ca sa vezi: nu e asa.

"Acum, de ce nu te incordezi putin pentr Harry?"

Tonul lui nu e dur, din contra: e mai mult rugator. Respiri din ce in ce mai greu, dar de conformezi. Te incordezi, corpul tau ridicandu-se incet, dar senzual. Auzi blitul unui aparat de fotografiat si faci ochii mari.

"Ce faci...?" intrebi nesigura pe tine.

"Nu-ti faci griji." repeta propozitia de mai devreme. "La cat de mult tin la tine, n-aa putea sa le pun pe internet." iti mangaie spatele, pielea ta facandu-se de gaina. "Sunt doar pentru mine." sopteste, iar tu iti incordezi picioarele involuntar, aducandu-le mai aproape de punctul tau sensibil.

Blitul se aude din nou, iar tu te inrosesti. De ce iti face poze? Ai vrea sa stii, dar ti-e prea rusine ca sa intrebi.

"Nu-i asa ca o sa iti indoii genunchii pentru Harry?" intreaba din nou pe acelasi ton.

Il asculti, iar blitul se aude din nou, ceea ce te face sa inrosesti mai tare.

"Imi place ca cooperezi..." iti sopteste, apoi isi plimba degetele pe sira spinarii tale, facandu-te sa iti indrepti coloana."... si imi place ca reactionezi la atingerile mele."

O bataie in usa ii intrerupe "spectacolul".

"Harry, psihopatule stiu ca esti acolo!" chicoteste cineva din spatele usii.

"Se pare ca o sa ne jucam mai tarziu..." sopteste si iti pune ceva in dreptul nasului.

Simti cum somniferul isi face efectul si devii inconstienta.

Imagine-uri pentru toti // closedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum