Harry Styles

275 19 10
                                    

Urmatoarele comenzi:

Harry Styles
Slenderman
Leonardo Dicaprio
Harry Styles
Liam Payne
Michael Clifford
Joe Sugg
------------------
Gafai obosita, in timp ce el cade peste tine, simtindu-i respiratia lui neregulata pe gatul tau. Iti lasa un sarut pe pielea ta umeda, iar tu iti inchizi ochii, pierdandu-te in buzele sale afrodisiace.

"Gata pentru runda doi, babe?" iti sopteste in dreptul urechii, iar tu iti musti buza.

"Iubesc cand imi spui babe." ii soptesti inapoi si ii simti ranjetul pe pielea ta.

"Si..." vocea lui ragusit iti vibreaza usor corpul, acompaniat de un fior pe spatele tau.

"Si iubesc cand imi vorbesti murdar."

Limba lui calda si umeda iti atinse clavicula, urcand pana la linia maxilarului. Musca de lobul urechii tare, dezvelindu-si coltii ca un caine, facandu-te sa gemi.

"Iti place sa fii curva mea, nu-i asa?" iti mangaie gatul cu nasul lui, acesta turtindu-se usor.

"Mhm..." aprobi, muscandu-ti buza.

"Adori cand ti-o trag atat de tare incat incepi a tipi de placere." respiratia ta devine neregulata din nou. "Adori cand iti musc sanul, atat de tare incat e o placere dureroasa." isi ridica capul din scobitura gatului tau. "Dar cel mai mult, adori cand fac asta." spune, aplecandu-se spre buzele tale si insfacand-o intre dintii lui pe cea inferioara, o alungi, muscand puternic pana cand un lichid rosu incepu sa se scurga din ea.

Iti da drumul buzei, apoi ranji satisfacut. Ti-ai pus mana pe umerii lui, ridicandu-te incet si privindu-l senzual.

"Iar tu... cel mai mult adori asta." spui, apoi dintii tai se infig in gatul sau, muscand la fel de puternic cum a facut-o el, facandu-l sa scoata un geamat, apoi limba ta masa locul, facand cerculete si calmand zona respectiva.

"La capitolul asta gresesti." iti inconjura corpul firav cu bratele lui mari, strangandu-te la pieptul lui. "Cel mai mult te ador pe tine."

Imagine-uri pentru toti // closedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum