Liam Payne

490 30 3
                                    

Inainte sa incep imagine-ul vreau sa va multumesc ca asteptati asa mult pentru ele si sa imi scuzati lenea asta urata. Imagine-urile le fac in ordine cronologica. Dupa cel cu Liam urmeaza asa:

Harry Styles

Niall Horan

Zayn Malik

Harry Styles

Puteti da comanda si cu alte persoane/personaje inafara de 1D.

--------------

Vantul racoros al toamnei iti flutura parul. Vremea rece si norii care stau sa ploua nu prea te incanta, dar el a vrut sa va intalniti in parc, asa ca ai acceptat.

Te uiti inca o data agitata la ceas si nu intelegi de ce nu apare. A intarziat mai mult de 10 minute, iar el stie ca esti punctuala. Oftezi si bati din picior nervoasa. Ai de gand sa mai stai doar cateva minute, iar daca nu apare, vei pleca si cel mai probabil nu vei mai vorbi cu el o zi-doua. Te uiti in pamant dezamagita. Nu credeai ca brunetul poate sa iti faca una ca asta. Chiar cand te pregateai sa te intorci, vocea lui te opreste.

"Y/N! Am ajuns..." gafaie el. "Imi pare rau ca am intarziat. Stii ca nu as face-o intentionat." te implora el sa il ierti.

Tu ii zambesti si il imbratisezi strans, balanganindu-va dintr-o parte in alta.

"E ok..." incerci sa minti dupa ce v-ati despartit din imbratisare ca sa il linistesti.

"O sa ma revansez, iti promit." te ia de mana si te strange usor.

"Liam...?" chitai tu.

El ridica o spranceana intrebator.

"Acum pot sa vad surpriza pe care mi-ai pregatit-o?" ii avisezi un zambet urias si dulce.

El chicoteste si te trage in bratele lui.

"Ce zici de o cina romantica, doar noi doi?" intreaba.

Tu te incrunti. Stie ca nu iti place sa cheltuiestiasca bani pentru tine. Strambi din nas, nehotarata.

"Nu e chiar o cina romantica... Mai bine zis la o pizza romantica?" chicoteste el.

Ii intorci gestul si dai din cap in semn ca "da". Isi lipeste fruntea de a ta si iti mangaie nasul cu al lui. Te apropii de Liam mai mult ca sa-l saruti, dar el se retrage si te trage dupa el.

Te-a respins? Nu poate fi adevarat... Preferi sa crezi ca nu ti-a observat gestul decat asta.

Cand ajungeti la pizzerie, el comanda pentru amandoi apoi purtati urmatoarea discutie:

"Iti multumesc mult Liam. Stii cat inseamna pentru mine." ii zambesti dulce, iar el iti intoarce gestul.

Urmeaza cateva secunde tensionate, dar nu intelegi de ce.

"Esti ok...?" il intrebi timida, observand ca ceva nu e inregula.

El inghite in sec si iti evita privirea.

"Liam, e totul ok?" il mai intrebi o data, mai hotarata.

"Y/N... " te priveste patrunzator si iti ia o mana in palma lui, jucandu-se cu ea. "Trebuie sa iti spun ceva." incepe el serios. "Stii ca eu ma voi duce la facultatea de drept la care visez de foarte multi ani..."

Tu te incrunti, apoi ii zambesti.

"Stiu si ma bucur pentru tine." ii raspunzi.

El ofteaza si se uita in jos. Isi musca buza inferioara puternic. Inghite in sec si se joaca cu degetele tale. Ii e frica... Toate gesturile lui il dau de gol.

"Problema e ca asta e ultima noastra intalnire." iti spune, iar tu te incrunti iar si iti iei mana din palma lui.

"Nu inteleg unde bati..." incerci tu sa negi ceea ce se intampla.

"Facultatea e in America asa ca va trebui sa plec din Anglia... Nu o sa ne mai putem vedea..."

Dai din cap in semn ca "nu"... Nu poti sa crezi asta. Dai sa te ridici, dar el te prinde de mana.

"Imi pare rau ca ti-am spus-o asa..." se uita in ochii tai, apropiindu-se de tine.

Isi lipeste buzele de ale tale, iar tu ii raspunzi la sarut involuntar. Isi pune mainile pe soldurile tale, dar tu rupi sarutul si te uiti in jos.

"Haide sa ne bucuram de ultima noastra intalnire." iti sopteste mangaindu-ti spatele.

Imagine-uri pentru toti // closedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum