Harry Styles

229 13 1
                                    

Dupa cum vedeti, am pus un "closed" la titlu. Nu pentru ca nu o sa mai fac imagine-uri sau ceva, doar ca am destule comenzi si m-au depasit putin, asa ca e inchis pana cand termin comenzile. Bine, apoi imi iau o vacanta de o saptamana sau doua daca nu va suparati. Apoi o sa incep sa primesc din nou comenzi. Multumesc pentru intelegere. Comenzile urmatoare:

Slenderman
Leonardo Dicaprio
Harry Styles
Liam Payne
Michael Clifford
Joe Sugg
Pewdiepie
Luke Hemmings
Zayn Malik
Ashton Irwin
Louis Tomlinson

------------------

"Harry?" ii strigi numele in timp ce cobori scarile, lemnul scartaind sub picioarele tale. "Stiam eu ca nu trebuia sa venim aici..." mormai pentru tine, coborand si ultima treapta. "Harry?!" il mai strigi o data muscandu-ti buza.

Pasii tai se ghideaza spre bucatarie sau mai bine zis spre ce a ramas din ea, iar tu inghiti in sec. O umbra uriasa aparu in trecere pe tapetul prafuit si pe jumatate rupt, ceea ce ti-a facut pulsul sa creasca.

"Harry? Sa stii ca nu e amuzant." te uiti nesigura in jurul tau, apucand un cutit de pe masa plina de panza de paianjen si strangandu-l cu putere ca sa alungi frica ce se infiripa in venele tale.

Continui sa verifici imprejurimile, privind cadavrele imprastiate pe jos cu greata si pasind pe varfuri printre ele.

"Harry... Te rog, vreau doar sa plecam de aici." te smiorcai, iesind din bucatarie si intrand in camera de zi.

Observi o silueta stand pe canapea, cu mana lungita pe spatar si rasufli usurata, recunoscand-o.

"Aici erai! M-ai speriat de moarte. De ce nu raspunzi?" te indrepti cu pasi mari spre el, sarind peste un alt cadavru care se odihnea pe podea si stramand din nas.

Micul zambet de pe fata ta piere atunci cand ii vezi privirea pierduta, iar el sta nemiscat.

"Harry!" tipi disperata si simti cum lacrimile iti inteapa ochii.

Il zgaltai frenetic, iar capul lui cade neputincios pe spate, facandu-te sa scoti alt tipat ascutit si sa incepi sa plangi. Cazi in genunchi disperata la picioarele lui, strangand in pumn fasii din pantalonii lui. Suspini incet, siroaie de lacrimi patandu-ti obrajii.

Un ras cunoscut rasuna in camera, iar tu te incrunti, ridicandu-ti usor capul spre el.

"Sa-ti fi vazut fata! Harry, sa stii ca nu e amuzant!" te imita, subtiindu-si vocea, iar tu pufnesti, tasnind in picioare.

"Chiar nu a fost amuzant, idiotule!" arunci cutitul undeva in camera si se infige in ochiul unui cadavru, dar oricum era mai bine decat sa se adanceasca in abdomenul lui Harry.

Imagine-uri pentru toti // closedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum