Niall Horan

465 28 6
                                    

Te trezesti din cauza razelor puternice ale soarelui. Te intinzi si casti, incercand sa te dezmeticesti. Te uiti langa tine, dar in loc sa il vezi pe Niall, gasesti un biletel lasat pe perna.

"Ma gasesti jos
-Niall ♡"

Chicotesti la vederea inimioarei, dar inainte sa te dau jos din pat te mai uiti cateva secunde la foita.

------------

Cobori atent la parter si imediat simti un miros dulce.

"Ce miroase asa frumos?" il intrebi pe blond cand ajungi in spatele lui.

El te priveste cum te apropii tot mai mult cu miscari senzuale. Il mangai pe spate in timp ce el continua micul dejun.

"Mmmh clatite..." iti musti tu buza, iar respiratia lui deja de accelereaza.

Stii ca il innebunesti si adori asta. Iti lasi capul pe spatele lui, iar apoi incepeti sa va leganati usor.

"Vad ca esti bine dispusa azi." termina el clatitele, si se intoarce spre tine, prinzandu-te de solduri.

"Sa stii ca da." zambesti pervers, in timp ce iti misti dintr-o parte in alta soldurile.

Chicotiti, apoi el isi uneste buzele cu ale tale intr-un sarut scurt. Ia o clatita pufoasa din farfurie si o pune la mijlocul vostru. Muscati in acelasi timp, iar tu chicotesti inca o data, asteptand momentul tau preferat. Iti era dor de el, avand in vedere ca el e plecat mai tot timpul in turnee cu baietii. Urmatoarea imbucatura are si consecinte, lipindu-va buzele intr-un sarut apasat, plin de dor si pura iubire. Terminati de mestecat, iar el te ridica pe blat si isi lipeste fruntea de a ta, iar tu iti pui mainile in jurul gatului sau. Va uitati unii in ochii celuilalt, admirand sclipirea lor care arata cat de indragostiti sunteti.

"Ce ai zice daca vii cu mine in turneu?" te ia prin surprindere si ramai blocata pentru cateva secunde.

Dupa ce iti revii zambesti si dai din cap abrobator. Ii dai un sarut scurt si apasat, dar el se apleaca pentru mai mult. Cere permisiunea grotei tale, iar tu il accepti imediat. Limbile voastre se unesc, iar tu ii impingi usor ceafa, contopinduse cat se poate de mult cu tine. Se apleaca, lipindu-si pieptul de al tau, apoi te trage pe picioare, aducandu-te mai aproape de el. Va intoarceti la sarut, savurandu-va unul pe altul. Una dintre mainile lui trage usor de parul tau, iar cealalta se joaca cu bata sutienului tau, tragand de el si piscandu-te atunci cand ii da drumul brusc, facandu-te sa iti arcuiesti spatele de fiecare data.

Te desprinzi din sarut pentru a lua aer, dar nu pentru mult timp caci el se repede spre buzele tale, contopindu-se din nou cu tine. Dupa un alt sarut lung, te lasa sa iei o gura de aer, lipindu-si fruntea de a ta.

"Mi-era dor sa te simt." spune si isi infasoara bratele in jurul tau, imbratisandu-te strans.

"Niall...?"

"Da?"

"Se raceste micul dejun." spui si amandoi chicotiti.

Iti mai da un sarut pe frunte, apoi te da jos de pe blat.

"Te iubesc." iti spune, aducandu-ti un zambet pe buze.

"Te iubesc." ii raspunzi.

Imagine-uri pentru toti // closedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum