Luke Hemmings

355 25 7
                                    

Imagineaza-ti ca tu si Luke ati hotorat sa va mutati impreuna, asa ca ati cumparat o casa doar pentru voi.

"Tot nu imi place ca facem camera noastra in culoarea asta." stramba din nas, iar tu chicotesti, incercand sa ignori fiorii pe care iti da acel cuvant spus de el.

"De ce nu?" te mai uiti o data la peretele pe care il vopsiti intr-un maro cafeniu.

"Nu stiu... Cred ca inchide camera mult prea mult si face sa para ca e mai mica. Ma simt ca intr-o cutie de chibrituri." continua sa se planga.

"Mie imi place. Oricum, cand o sa punem mobila care e deschisa la culoare nu va mai fi asa."

Iti muti privirea spre el si il vezi cum isi da ochii peste cap, iar tu chicotesti din nou si te apropii de el.

"Nu mai fii asta bosumflat." ii spui, ridicandu-te e varfuri si mangaindu-i nasul cu al tau, apai sartandu-l apasat.

El zambeste in sarut si iti cuprinde soldurile, lipindu-va corpurile unul de celalalt. Incerc sa te dezlipesti din sarut, dar nu te lasa sa te retragi "fugind" dupa tine. Limba lui impertinenta incearca sa o intalneasca e a ta, dar tu chicotesti si te desprinzi din sarut.

"Trebuie sa terminam ce am inceput." spui, fara sa iti dai seama cum suna.

"Asta incerc sa si fac." isi ridica o spranceana, iar tu afisezi un ranjet, dandu-ti ochii peste cap.

"Serios..." incerci sa iti eliberezi soldurile, dar el te strange mai tare, ridicandu-te de la sol si fortandu-te sa ii incolacesti bazinul cu picioarele.

"Si eu vorbesc serios." spune cu capul afundat in scobiura gatului tau, mangaindu-l cu nasul, inspirandu-ti aroma ta.

Iti saruta gatul, ramanand apasat cu buzele cateva secunde, apoi isi infipse dintii, muscand si sugand usor in acelasi timp. Iti musti buza ca sa iti inabusi un geamat, dar nu reusesti, scapandu-l printre buze si simtindu-i ranjetul lui pe gatul tau. Iti pui mana pe umerii lui si incerc sa il impingi, chicotind. El te descolaceste din jurul sau si scoate un sunet de catelus care plange, facandu-te sa iti dai ochii peste cap, zambind.

"Chiar trebuie sa terminam." repeti.

"Stiu, stiu!" se bosumfla. "Doamne, ce schimbatoare esti. Ma impingi si dupa te plangi ca n-am termiant." isi da ochii peste cap, apoi ofteaza. "Esti asa complicata." se plange, facandu-te sa izbucnesti in ras.

"Stii la ce ma refer." ii zambesti in continuare.

"Din pacate, da..." spune, apoi v-ati intors la treaba.

In timp ce "pictai" peretele cu o pensula groasa, te gandeai la el si la toate momentele astea pe care le aveti impreuna si iti ai seama ca trebuia sa cedezi demult la indemnul lui de a va muta impreuna. Acum te bucuri ca a fost atat de perseverent si te-a convins. Gandul iti zboara la tot ce veti mai face in casa asta, iar tu radiezi de fericire, formand o aura de buna-dispozitie.

----------------------

Scuze daca v-am dezamagit cu imagine-ul asta, dar am simtit ca trebuie sa fie dragut si imi pare rau daca nu va place. Urmatoul imagine va fi cu Zayn Malik. Nu uitati ca puteti lasa comenzi cu orice persoana. Mersi ca cititi cartea asta!

Imagine-uri pentru toti // closedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum