XI

637 73 1
                                    

Armand Black-Malfoy, yaklaşık bir yıldır ders görüyordu. Kurucular, Merlin ve Bayan Lee tarafından.

Bayan Lee, ona dil, büyücü kuraları, siyaset, gelenek ve görenekleri öğretti. Birde gece yürüyüşünü, onla ittifak olan gece yürüsü kabilesinden yardım istedi.

-

Bayan Lee, Armand'ı eğitiyordu.

"Büyücüler sınıflandırılır. Safkan ve normaller olarak, sen safkansın, üstünlüklerin var."

Armand sadece başını salladı.

"Safkanlar, bu özelliği kendilerini kanıtlayacak bir şekilde almıştır. Ya bazıları önemli işler yapmış, yada saygı ve seçilmiş kişilerdir. Ailenin soyunu iyi bilmelisiniz. O yüzden size şu anki Black ve Malfoy evlerinin geçmişini ve bu zamanda ki Lordlarını bilmeni istiyorum."

Armand başını masaya vurdu. Sadece eğitimin hızlı bitmesini istedi.

-

"Altın harcaması önemlidir. Dikkatli yapmalı, ona değer verilmelidir. Kaffana göre harcayamazsın!" Bayan Lee, Armand'ın başına vurdu.

Armand sadece bu zamanda saçma olan ama hoşuna giden bir şey almıştı.

-

"Latin dilini bilmen gerek, tüm sihir sözleri bu sözlerle yaratılır."

Armand yine başını masaya vurdu. Bu işten nefret ediyordu.

-

Bu sefer Armand, safkan maskesi için çalışıyordu.

"Bir safkan, canı yansa bile maskesini indirmez, bunun üzerinde çalışacağız" Bayan Lee sırıttı asasını kaldırdı. Armand Yutkundu. Bu bakışı beğenmemişti.

"CRUCİO!"

Armand acıdan yere düştü. Yüzünü buruşturup, çığlık attı.

Bayan Lee durdu. "Ayağa kalk, güçlü olmalısın, dünyanın kaderi senin elinde, herkes kurtarıcının acı çektiğini görürse panikler ve yoldaş kaybedersin."

Armand nefes nefese ayağa kalktı. Sadece başını salladı. Yorgun hissediyordu. Bir anda içinde rahatlama hissetti. "Yapabilirsin, Armand" Sihir Ana ona güvence verdi. Onun yanında olduğuna dahil, ayağa kalktı maskesini taktı geri.

"Crucio!"

Armand acısa da ses çıkartmadı, yüzünü sabit tuttu.

Bayan Lee durdu. "Tebrikler Armand, geçtin, ne dersin balkabağı suyu ısmarlamama?" Gülümsedi nazikçe, ona elini uzattı. Çocuk memnuniyetle kabul etti.

Bayan Lee bundan nefret ediyordu. Ama gerekliydi. Sadece çocuğun bundan sonra güzel hayatı olmasını diledi.

-

"Gölgeler de yürümek zor iştir. Gölgeyi hissetmelisin, ondan korkmamalısın, öğrenirsen o iyi bir arkadaştır."

Armand başını salladı. Burda yığılıp gitmek istedi.

-

Armand Merlin ile dersleri daha da ilginçti. Merlin ona elementleri ogretiyordu.

-

"Ateş elementini dene"

Armand, elinde ateşin oluştuğunu ve ıssısını düşündü.

Merlin, ateşi görünce gülümsedi. "Tebrikler, Armand, Ateş elementini tamamladın."

Armand heyecanla zıpladı. Mutlu olmuştu. Bunun için gece gündüz çalışmıştı.

"Şimdi sırada hava elementi var."

Armand yere yığılı verdi. "Armand!" Merlin ona koştu.

-

Kurucular da ona iksir, karanlık sanatlara karşı savunma, karanlık sanat, büyünün tarihi, sihirli yaratıkların bakımı, bitki sanatını, kehanet, düello eğitimi gibi dersler verdiler... Sonunda bir yıl tamamlanmış, Armand hazır hâle gelmişti.

Peki ya, sihirli dünyayı ne bekliyordu?

(Not:
Karakterler fandoma göre ayarlanmamıştır. Yazerken hızlıca geciyorum.)

wrong choice.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin