Eh, durum biraz üst dünya da yavaş ilerliyordu. Şu an Dumbledore’un planı kusursuz işliyordu.İlk Armand, Remus’la ilişkisi güçlendi. Sonra ki adım, Sirius'tu. Ondan sonra Malfoylar... Ama en zoru kesinlikle Louisti. Ondan şüphelenmişti.
Ama bir şekilde ona güvendi.Ondan sonra Dumbledore’un planı devreye girdi.
Remus Lupin, Armand’ı kaçırdı...
-
Armand, karanlık bir yerde uyandı. Hareket etmeye çalıştı ama başarısızdı. "Uyandığını görüyorum, oğlum yada Harry Sirius Potter mı demeliyim?"
Karanlıktan Dumbledore çıktı. Sadist bir şekilde sırıttı. "Demek ki, o kehanete ki velet sendin? Kutsanmış kişi sendin? Hah, Sihir Ana cidden senden ne buldu anlamıyorum." Dumbledore ona yaklaştı. "Ama sayende onları yeneceğim. BU DUNYADA KI EN BUYUK GUÇ OLACAĞIM!"
Dumbledore tekrar Armand’a döndü. "Sen benim elimde olduğun sürece, seni onlar kurtaramayacak, yardım alamazsın Harry."
Armand sinirle ona baktı. "BENIM ISMIM ARMAND DUMBLEDORE! KALTAK KALTAK KONUŞMA, LOUIS BEN OLMADIĞIMI ANLAYINCA ÇILGINA DÖNECEK, BU OLANKARI DUYAN SIRIUS, MALFOYLAR SOYUNU KURUTACAK! LANET OLSUN KI, UST DUNYA SENIN YANINA KÂR BIRAKMAYACAK!"
Dumbledore sinirden kızardı "Crucio!" Armand vücuduna gelen acıyla dışını dudaklarına bastırdı.
"Ne yaparsan yap, senin kontrolüne girmeyeceğim!"
-
Jennie ve Yaal insan dünyasına indiler. "Jennie, geç kaldık, Armand’ı aldı." "SİKEYİM!" Jennie Malfoy malikânesine koşarken, Yaal da arkasından koştu.
Kapıya gelince, çalmaya uğraşmadan kapıyı kırdılar.
(FBI OPEN THE DOOR ÇĞSJDJDKKD)
"BRODERİCK LOUİS BLACK!" Yaal Malfoy malikânesinde bağırmaya başladı.
Salona doğru girdiler ve yetişkinlerin onlara asalarını tuttuğunu gördüler...
(Not:
Umarım heyecanlı olabilmiştir bölüm, duygu yansıtmakta iyi olduğum söylenemez ÇGDJDJJDJD)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong choice.
Fanfic"𝘠𝘢𝘯𝘭𝘪𝘴 𝘴𝘦𝘤̧𝘪𝘮, 𝘩𝘦𝘳 𝘻𝘢𝘮𝘢𝘯 𝘴𝘰𝘯𝘶𝘤̧𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨𝘶𝘳𝘶𝘳." {22/12/9- 22/12/25} |Yasal uyarı: Hiçbir karaktere sahip değilim, sadece kurgunun sahibiyim. |Uyarılar:Sokak ağzı, depresyon belirtileri, bxb, bazı kişileri rahatsız ede...