nothing more.

107 9 0
                                    


"Neden yemiyorsun?" Felix'in sitemiyle ona doğru baktım ve yeni açtığım gözlerimi avuşturmaya başladım.

"Yeni uyandım. Dalgınım."

"Bekle su getireyim sana." Dedi ve hızlıca koltuktan kalkıp mutfağa gitti. Ben ise sıkıca örtüye sarınıp telefonumda bakınmaya başladım. Daha sonrasında Hyunjin'den mesaj geldiği gördüm. Yaklaşık 2 saat önce attığı mesajı yeni görmenin verdiği huzursuzlukla konuşmayı açtım.

hyunjin
Ben eve geldim sen eve gittin mi?

hyunjin
Felix bekliyor demiştin
umarım donup ölmemiştir o aptal

hyunjin
Mesajlarıma bakmıyorsun -_-

hyunjin
Şimdi Felix'e yazdım. Uyuyakalmışsın KDMFLSMGLSMGE.
Neden en başından düşünemedim
bilmiyorum biraz var salaklık

hyunjin
Uyanınca bana yaz olur mu
(16.38)

seungmin
Şimdi uyandım
(18.34)

seungmin
İyi ki Felix'e yazmışsın çünkü
asla aklıma gelmezdi ölü gibi
uyumuşum masanın üstünde

seungmin
Boynum ağrıyo

hyunjin
KDMGOSMGOSMGOSÖGKS
dikkat et kendine masada
uyuyakalma bir daha

hyunjin
Chan biraz yastığa yaslansın
eğer geçmezse kaş gevşetici
sürsün diyo

hyunjin
Ben anlamam o yüzden
ona sordum 🤷‍♂️

seungmin
OSMFKSMTOSMGKE

seungmin
Teşekkür ettiğimi söyle ona!!!

hyunjin
Ne demek

seungmin
Şimdi yemek yemeye gidiyorum
sonra konuşuruz o zaman

hyunjin
Oki
seungmin bu mesajı beğendi

'
"Al bakalım." Diyerek uzattı suyu bana Felix. Ona teşekkür ederek suyu aldım ve iki elimle tutarak yavaşça içmeye başladım.

"Çok fazla içme karnın dolar. O kadar yemek yaptım sana." Diye homurdandı Felix.

"Merak etme ben bayıla bayıla yerim. Çok açım." Dedim gülümseyerek. Gerçekten açtım ve bunun hakkında uzun düşünmem gereken bir şey yoktu sonuçta.

Çubukla üstünde hala dumanı duran ramyeonu karıştırdım ve üfleyerek yemeye başladım. Sıcaktı ama her zamanki gibi baharatlıydı. Felix'in spesiyali.

"Nasıl olmuş? Beğendin mi?" Diye sorduğunda gülümsemeye çalıştım ve başımı salladım.

"Her zaman yaptığın gibi. Acı."

"Of Seungmin sen ne anlarsın?" Dedi ve kendi çubuklarıyla ramyeondan biraz aldı. Daha sonra üfledi ve onu yedi.

"Gayet güzel işte. Hadi ye soğumadan sıcak sıcak iyi gelir." Dediğimde kafamı salladım ve Felix kumandayla izleyecek bir şeyler ararken günlerden beridir hayalini kurduğum sebzeli ramyeonu yemeye başladım.

Sorry, i love you -2min. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin