minholino
Onlinesınminholino
Napıyorsun?seungsun
ben, hyunjin ve felix yemek için
kafeteryaya indik şimdi sıradayız.seungsun
sormadan söyleyeyim, Felix bizimle yemek yiyor
çünkü sınıf arkadaşım onunla
tanışmak istiyormuşminholino
Anlıyorum yani galiba?minholino
Siktir et aslında anlamadım.seungsun
önemli değil minhoseungsun
boşverseungsun
zaten birazdan hyunjinle chan
hyungun yanına gideceğizminholino
Chan'ı tanıyorumminholino
Parkta basketbol maçlarına katılıyor
hep, baya da yapılı birine benziyoseungsun
evet spor yapmayı baya seviyominholino
Efendim?seungsun
hyunjinle ev arkadaşılar oradan biliyorumminholino
He o anlamda dedinminholino
Anladımminholino
Ha bu aradaminholino
Seungminseungsun
?,
"Seungmin telefondan kafanı ayırıp yemeğini yiyecek misin? Yoksa yemeğin kalıplaşıp donacak." Felix'in seslenmesiyle kafamı ona doğru yönellttim ve hafifçe kafamı sallayıp udondan biraz yemek için çubuklarımı elime aldım."Ah demek Seungmin ile arkadaşsınız Felix-shi." Dedi Rei gülümseyerek. "Bunu bilmiyordum."
Ah hayır.
Tabii ki de biliyordun.
Bunu bildiğin için buradasın.
"Biz okulda beraber çok takılmıyorum ama evet, çok yakın arkadaşız." Dedi Felix gülümseyerek. Bakışlarını üzerimde hissettiğimde huzursuzluk hissiyle kıpırdandın ve sessizce başımı sallayıp onu onayladım.
Şu an bulunduğum alandan rahatsızdım. Kaldığım durumdan hissetmeyi istemediğim bir utanç duyuyordum.
Nedenini anlandıramamış olacağım ki udon çubuklarımın arasından kayıp çorbaya geri düştü böylece yüzüme biraz çorba sıçradığında kendi kendime korktum ve elimdeki çubukları geri masaya bıraktım.
"Haah. Çok doydum." Hyunjin'in imasını anlayarak bana uzattığı peçeteyi teşekkür ederek aldım ve yüzümü sildim. Bir yandan ona minnettar bakışlar attığımı fark edince elini omzuma koyup tekrardan konuşmaya başladı.
"Seungmin sen de doyduysan gidelim mi artık?"
"Nereye? Daha teneffüsün bitmesine çok var." Dedi Felix kaşlarını büzerek(?). İyi niyetinden kalmamızı istediğini biliyordum, buna inanıyordum ama kendimi alıkoyamıyordum işte.
"Chan hyunga söz verdim. Seungmin'i çalmam gerekiyo o yüzden." Dedi ve dil çıkardı Hyunjin. Bu çocuksu davranışları ortamdaki havayı hafifletiyordu sanki, o yüzden başka bir güven duyuyordum ona karşı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry, i love you -2min.
FanfictionSana yakın olmak için yaptığım şey aramıza duvar örmekmiş, diyecek hiçbir şeyim yok. Kendimi suçluyorum, seni suçluyorum.