Aralık ayına giriş.Zor veya değil garip bir arafta kalan birkaç haftanın geçmesi üzerine aralık ayına gelmiştim. Daha dün gibi yaşanmış gibi hissettiren şeylerden sonra gerçekten de dayanmıştım yani.
Dayanmıştık?
Belki.
Sonbahardan daha soğuk oluşunu sevmiştim havanın. Sonunda, sonunda gerçekten de gelmiştik kışa. Okula gitmek için hazırlanırken kalkmak zor oluyordu belki de ama gerçekten bu hissi özlediğimi biliyordum içten içe.
Bugün Hyunjin'le okula gideceğimden normalden bir tık daha erken uyanmış, fazla bir işim olmasa bile, hazırlanmıştım ve şimdi karanlık salonda oturuyordum. Geceleri sevmezdim şahsen. O karanlığın verdiği ağırlığın beni yorduğunu düşünürdüm. Ama sabahın karanlığı başkaydı.
İnsanı korkutmuyordu.
Ya da ona kötü gelecek duyguları baskılamıyordu. Sadece birkaç saat sürüyor ve sonrasında aydınlanmaya yüz tutuyordu. Yürürken buna şahitlik etmek bana olduğumdan fazlasıymış gibi geliyordu.
Minho'yla o konuşmanın ardından nerdeyse bir ay geçmişti ve her ne kadar kendi içimde kopan fırtınalar dinmese de normale göre daha pasiftim, pasiften kastım sakinleşmek değil, sinir krizlerimi daha az şiddetli geçiriyordum. Bunları bazen yazıyordum bazense o yazıyordu.
Evet, Minho yazıyordu.
Duygularımdan yoksun olan bana.
Cevap vermesen bile bir şekilde iletişimde olmak hakkında en ufak fikrim yoktu ama bu 1 aydır böyle gidiyordu.Bunları düşünürken içtiğim kahveyi masaya bıraktım ve telefonumu açıp uygulamaya girdim çünkü Hyunjin'in gelmesine daha 10 dakikadan fazla vardı ve ben karanlıkta duvara bakacak halde değildim.
'seungsun
uyandın mı?minholino online
seungsun
uyanmışsınminholino
Uyanığımminholino
Günaydınseungsun
günaydınminholino
Saat biraz erken değil mi?
Okulunuz normale göre daha
geç başlıyor diye biliyordumseungsun
öyle ama Hyunjinle gidicem
o yüzden erken kalktımminholino
Hyunjin?seungsun
arkadaşımminholino
Heeminholino
İyiymişminholino
Bugün nasılsın?minholino
Dün baya geç görmüşsün mesajlarıseungsun
bilmiyorum ki bakmadımseungsun
hep aynı geneldeseungsun
Evden çıkıcam şimdiminholino
Dikkatli ol ve sıkı giyinminholino
Sonra görüşürüz
seungsun bu mesajı beğendi'
Böyle garipti konuşmalar işte. Bu başka şeyler konuşalım ya da daha fazla konuşalım diye dediğim bir şey değildi ama garipti. Çünkü bana bir şeyleri açıklayacağını söyleyen Minho'ydu ve beni buna kendini hazırlamam gerektiğini söyleyende oydu, ama hiçbir şekilde elime bir açıklama gelmemişti ve bunun bir yandan beni yavaş yavaş yıpratmaya devam ettiğini biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry, i love you -2min.
FanfictionSana yakın olmak için yaptığım şey aramıza duvar örmekmiş, diyecek hiçbir şeyim yok. Kendimi suçluyorum, seni suçluyorum.