"Seungmin nerdesin?" Felix'in seslenmesiyle hafifçe gözlerimi araladım. Yerin serin olmasından kaynaklı yerde yatayım derken uyuyakaldığımı fark edince hafifçe yattığım yerden doğruldum."Günaydın." Dedim kalınlaşmış sesimle. Başımın sızladığını fark ettiğimde gözlerimi kıstım ve başını ovmaya başladım.
"Bu ne hal böyle?!" Dedi Felix beni yerden kaldırmaya çalışırken. "Bu kadar soğuk havada neden yerde yatıyorsun? Hassas olduğunu biliyorsun."
"Sen rahatsız olursun diye aynı yatağı paylaşıp seni rahatsız etmek istemedim. Sonra da uyuyakalmışım." Felix'ten yardım alarak ayağa kalktım ve daha sonrasında koltuğa oturdum.
Ben otururken Felix karanlık salonu aydınlatmak için perdeleri açtı ve yerde olan yastıkla battaniyeyi katlayıp koltuğun üzerine koydu. Aslında yok denecek kadar az uyuklamıştım belki de ama gözlerimin sızlama sebebinin o olmadığını biliyordum.
Çünkü ben ağlamak istiyordum, gözlerim ise inatla reddediyordu ağlamayı. İzin vermiyordu, bana başka bir türlü acı veriyordu bana.
Her zaman değil. Sadece bazen.
Kalbimin üşüdüğünü hissettiğim zamanlar.
Yani galiba.
Biraz daha kendime geldikten sonra koltuktan kalktım ve kendimi toparlamak adına banyoya giderken telefonumu da arka cebime koyarak salondan çıktım.
Banyonun kapısını kitlediğimde ellerimi ve yüzümü soğuk suyla hızlı bir şekilde yıkadım. Saçlarımın ıslanan tutanlarından damlayan su alnıma ve yanaklarıma tek tek düşerken eskiden özenle gizlemeye çalıştığım kırmızı göz altlarıma bakakaldım.
Yüzümü inceledim sırasıyla. Gözlerimi, dudağımı daha sonra burnumu. Çirkin değildim. Tam tersine biraz tatlı bir tipe sahibim bile diyebilirdim. ama nedensizce kendimi çok çirkin, çok kirliymiş gibi hissediyordum ve buna engel olamıyordun.
"Tatlı değil de güzel olsaydım belki de beni seçerdi."
Telefonuma gelen bildirim sesiyle farkettim kendime bakarken daldığımı. Daha sonrasında yüzümü havluyla iyice kurularcasına sildim ve arka cebimdeki telefonu çıkardım.
hyunjin
Günaydınn
(10.37)seungmin
Günaydınhyunjin
Bugün boş musun? Bugün arkadaşımla
buluşacağım ve seni de
tanıştırmak istiyorummhyunjin
İlgini çekebilecek birisi( ͡° ͜ʖ ͡°)Hyunjin yazdığı mesaj üzerine duraksadım. Olanlardan sonra kafam karışıktı. Belki de buluşmayı ekip Hyunjinle dışarı çıkmalıydım. Sonuçta Hyunjin beni ve sorunlarımı görmezden gelen birisi değildi ve gerçekten iyi vakit geçirmesini bilen birisiydi.
hyunjin
seungmo?hyunjin
seungmooooooseungmin
Bu uzun süredir duyduğum
en tatlı buluşma teklifiydi hyunjinseungmin
Gerçektenseungmin
Ama Felix'e onunla beraber
çocukları görmeye gideceğime
söz verdimseungmin
Jisung'u hiç kırmak
istemiyorum(^-^)hyunjin
İstesen de reddedemezdin
değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry, i love you -2min.
FanfictionSana yakın olmak için yaptığım şey aramıza duvar örmekmiş, diyecek hiçbir şeyim yok. Kendimi suçluyorum, seni suçluyorum.