04 - a család szentsége

166 16 7
                                    

NÉGY
~ a család szentsége ~

A hír, hogy mind az édesanyja és a családjuk legfiatalabb tagja makk egészségesen hagyta el a szülőszobát, egy egész délelőttnyi nyugtalan fel-alá járkálásnak vetett véget

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

A hír, hogy mind az édesanyja és a családjuk legfiatalabb tagja makk egészségesen hagyta el a szülőszobát, egy egész délelőttnyi nyugtalan fel-alá járkálásnak vetett véget.

A hercegnőt még Aemond jelenléte se tudta meg nyugtatni; az ifjú herceg csak annyit tehetett, hogy a sarkában loholva együtt rótta vele a kastély folyosóit.

Visenya szívéről óriási kő esett le; így nem maradt más hátra, mint hogy testvéreivel karöltve tisztelegjenek a Targaryen hagyományok előtt. Ki kellett választaniuk egy tojást a Sárkányveremből, amit aztán a kisded a bölcsőjébe fektethetnek.

Ser Harwin, aki osztozott Visenya megkönnyebbülésén - most is, mint annyiszor korábban - magára vállalta a Velaryon gyerekek kíséretét.

- Anyám, nézd! – ez már Luke izgatott hangja volt, ami a trónörökös lakosztályának biztonságot jelentő falai között csendült fel. - Választottunk neki tojást.

Édesanyjuk megeresztett feléjük egy halovány mosolyt. A haja zilált, a mozgása pedig nehézkes volt; láthatóan még nem nyerte vissza az erejét.

- Tökéletes lesz a fivéreteknek...

- Visenya ötlete volt.

A szóban forgó hercegnő előre lépett a testvérei árnyékából és lesütött szemmel fürdőzött édesanyja büszke tekintetében. Csak reménykedni tudott benne, hogy az öccse több szerencsével jár, mint ő. Túlságosan jól ismerte azokat a megaláztatásokat, amik a sárkánytalan léttel jártak.

- Szabad lesz?

- Ser Harwin szeretné megnézni Joffrey-t - szólalt meg az Rhaenyra hercegnő férje felé intézve szavait.

A kisöccsének választott név kiszakította Visenyát a gondolatmenetéből. Egy ideig ízlelgette azt, majd finoman megrántotta a vállát. Nem volt kifejezetten valyr hangzása, de azért tetszett neki.

- Hát persze – édesapjuk egy kurta bólintás után átnyújtotta a kisdedet a Városi Őrség parancsnokának. A törékeny teremtés pedig nem is lehetett volna nagyobb biztonságban máshol, mint Ser Harwin erős karjai közt.

- Szóval Joffrey....

- Atyám, én is kézbe vehetem Joffrey-t? – Luke a testvérük után kapott, mire a lovag egy finom, de határozott mozdulattal elhúzta őt a közelebből.

Ser Laenor nem a szigoráról volt híres, most mégis megpróbált a sarkára állni, hogy rendre parancsolja a gyermekeit.

- Nem, irány a Sárkányverem!

- Megfoghatom? – Visenya a lehetséges kiskaput készült kihasználni; csak egy futó pillantást vetett az atyjára, utána viszont a kisöccsüket ringató lovagot kezdte szuggerálni.

Danse Macabre • Aemond TargaryenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang