ÖT
~ beismerő vallomás ~Az orrtöréses incidens után Visenya aligha számíthatott édesanyja jóindulatára a kardvívás kérdésében. Három héttel és sok-sok könyörgéssel később a legtöbb, amit engedélyeztek a számára, a csöndes szemlélődés volt az udvar széléről.
Visenya mégis majd kicsattant az örömtől, amikor Aemond oldalán - ruháit egyszerűbb göncökre cserélve - berongyolt a gyakorlás helyszínére.
Ser Criston - akit megbíztak az ifjú hercegek oktatásával - nem bírta ki, hogy ne tegye szóvá a jelenlétét.
- A varrótű forgatása talán méltóbb elfoglaltság lenne egy hercegnőhöz.
Sötét szemeit egészen addig nyugtatta a lányon ameddig Ser Harwin robosztus alakja el nem állta az utját. A hercegnő törékeny termetével ki sem látszott a lovag mögül.
- Még szerencse, hogy Rhaenyra hercegnő tiszte eldönteni, hogy mit enged meg a lányának és nem a tied Ser.
Visenya felkuncogott, Ser Criston pedig vetett az irányukba egy gyilkos pillantást, de egyelőre fékezte a nyelvét.
- Igazi harcos királynő leszel, mint mint a névrokonod!
Jace és Luke, ha lehet még Visenyánál is jobban örültek, hogy nővérük a saját szemével nézheti végig az edzésüket. Égtek a vágytól, hogy bizonyíthassanak előtte.
Aemond eközben, - aki a malacos incidens után továbbra is neheztelt barátja testvéreire - savanyú arccal meredt maga elé. Ő is Visenya elismerő szavai után sóvárgott, de kételkedett benne, hogy a hercegnő értékelné, ha testvérei püfölésével bizonyítaná neki a rátermettségét.
- Egyelőre csak csöndesen szemlélődni jöttem - válaszolta a lány, Aemond pedig megengedett magának egy félmosolyt. A hercegnő, eddigi tapasztalatai alapján, távolról sem volt a csöndes szemlélődés híve. - Ha valódi fegyver kerülne a kezembe, majd időben szólni fogok, hogy fedezékbe húzódhassatok.
A gyakorlás kezdetét vette, ezért Ser Harwin és Visenya hátrább húzódtak, hogy helyet adjanak a fiúknak.
A hercegnő csillogó szemekkel figyelte az előtte kibontakozó eseményeket. Jace és Luke ügyesek voltak, de bátortalanok, ami érthető volt tekintve, hogy Ser Criston nem sok figyelmet szánt az ő okításukra. Minden idejét a Targaryen hercegek okítása kötötte le.
Aemond mozdulatai precízek voltak és hasonló fegyelemmel követte Ser Criston instrukcióit. Minden adott volt hozzá, hogy egy napon veszedelmes kardforgató váljon belőle.
A gyakorlás közben csak ritkán pillantott az udvar azon része felé, ahol is Visenya felé. Az első pár alkalom után mentoráról ki is kiérdemelt magának egy figyelmeztető suhintást a gyakorlókard lapjával. A bizsergő fájdalom és a megaláztatás azonban semmi nem volt, ahhoz a melegséghez, amit a mellkasában akkor érzett, amikor a hercegnő elégedett mosolyára nézett.
KAMU SEDANG MEMBACA
Danse Macabre • Aemond Targaryen
Fiksi PenggemarTörékeny; De nem úgy, mint egy szál virág, amit holmi gyenge szélroham kedve szerint visz táncba; Sokkal inkább egy futótűzzel töltött üvegcse, ami nem fél felperzselni a körülötte lévő világot. Aemond Targeryen x oc!