-1-

2.4K 27 5
                                    

Merhaba bu tamamen canım sıkıldı diye yaptığım bir kitap aslında.

Umarım beğenirsiniz...

İyi okumalar.

( Formula 1 hakında pek bir fikrim yok sadece baktım ve senden kitap yazmalıyım dedim bazı hatalarım ki kesin vardır eğer varsa yorum olarak yazın düzeltmek isterim şuanlık biraz kurgusal ilerliycez çok gerçekçi olmaya bilir teşekürler sevgilerle bol öpücükler)

Kamu spotu bitmiştir devamke/

'evet sayın izleyenler yarışın başlamasına son 15 dakika.  Gördüğünüz üzere yarışçılar son kontrollerin bitmesini bekliyor.'

Ekrandaki bakışlarımı çektim
Terleyen ellerimi telefonu aramak için zorladım.

'Evet 16 numarada 2 şampiyonluğu olan 25 yaşındaki  Charles Leclerc görüyorum son yarışta formunu kaybettiğini hepimiz biliyoruz maalesef son zamanlarda medyada iyi bir izlenimide yok'

Instagram ikonuna tıkladım arama yerine 'c' yazdım en başta onun adı çıktı hesaba tıklayıp 'mesaj' yerine basıp yazmaya başladım.

(Arkadaşlar sürekli çeviri falan uğraşamazdım sizinde kafanız karışmasın diye düm düz yazdım siz ingilizce (charles ana dil olarak Fransızca kulaniyor) olarak düşüne bilirsiniz öptüm)

@Charlottesiine

• Kendini toplama zamanı les bu böyle gidemez.

'evet son dakikalar herkes hazır görünüyor sorunsuz bir yarış diliyorum  son 5 dakikaya girdik
Yarışçılar yerlerini aldı kemerler takıldı gerekli olan tüm kontroller biti'

@Charlottesiine

• Aklından ne geçiyor bilmiyorum les ama lütfen aptalca bişey yapma.

Dilim damağıma yapışmıştı lanet olsun sitrese girmiştim. Charles o aman tanrım son 1 aydır olmaması gereken yerlerdeydi . Düşündüğüm şeyi yapıyorsa bu yarışta çok kötü bir ünvana sahip olucaktı.

Koltuktan kalkıp buz dolabından bir şişe su çıkardım. Tanrım kesinlikle bir şarap açmalıydım son 1 dakika anonsu geçmişti hızlı olursam şarabı alıp aça bilirdim. Hızlı adımlarla bodrum kata indim elime rastgele bir şarap aldım. Yukarı çıkarken incilde bildiğim tüm duaları ediyordum.

Kadehimle birlikte koltuğa ilerlerken kapı çaldı. Hızla giderken lanetler okuyordum . Kapıyı açmamla elinde yemek olan bir teslimatçı olduğunu anladım.

'dogru ya yemek söylemiştim'

Teslimatçı suratıma bakarken kapının yanında duran sehpadan 20 dolar uzatım. Teşekkür edip uzaklaşmasını bekledim.

'yemek yemeyi unutmamalısın lotte. Yada sipariş verdigin yemeğimi demeliyim.'

Söylene söylene içeri giderken yarışın başlamış hata ve hata üstünden nerden baksan 10 dakika geçmiş olduğu fark etim.

Yemeklerimi açmış ama şarabı kapının ordaki sehpada unutmuştum. Hızlı adımlarla kadehi alıp koltuğa yürürken spikerin söylediği şeyle elimdeki kadeh yeri boyladı.

Aman tanrım  Charles Leclerc neler oluyor öyle genç yarışçı yolda kaldı sayın izleyenler anlaşılan bu yarışa vede ediyor. Ne talihsiz bir olay'

'Aman tanrım bunu yapmış olamazsın les bunu yapmış olamazsın.'

Nolmuş nolmuş

Arkadaşlar valla deniyoz hişeyler
O kadar kitap yazdım gerçekçi tutmadı kaldırdım yayından belki bu tutar hiç sanmiyorum ama.

Ya aslında asıl kızımızın ismi

daisy Lively  olucaktı ay dedim gercekteki sevgilisi güzel kız yani dedim bu olsun

Yetooo

Monaco prensi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin