Merhabalar arkadaşlar nasılsınız iyimisiniz :)
4 . bölümü ve bunu pc den yazıyorum valla zorlandım biraz telefonun klavyesine alışmışım burda zorlandım biraz yeni bölüme geçmeden önce iyi okumalar diliyor sulu öpücükler gönderiyorum <3BAŞLAYA BİLİRSİNNNNN
<3 <3<3 <3<3<3<3<3<3<3
'' Sağ taraftaki bariyerlerin olduğu yerden buraya bir teker istiyorum köprü gibi olacak ama tek bir tane olmasın üç tane olsun.''
''Tabi efendim nasıl isterseniz... Sırada pilotların özel odaları var.''
Mimarlar görüşmeyecekmiydi?
Ben neydim?
Mimar?
Siktir be!
'' İstifamı etsem napsam.''
ella'nın kıkırtılarıyla ofise adımladım buradaki boş olan bir odayı mecburen ofis yapmıştık projeyi konuşacak alanımız yoktu napsaydık?
Kapıyı açar açmaz içerdeki kalabalığa anlam veremedim. Ella iste kulağıma yaklaşıp onlar pilotların ilk onu olduğunu söyledi.
Tamam bir F1 pilotuna aşığım ama sadece onu biliyorum tanrı şahidim hayatım'da ondan önce çokta ilgi çekici şeyler yoktu hoş olsa nolurdu?
Yerime ilerleyip etrafa bakındım oda'da olan herkese bakıp konuşmaya başladım.
"Hepiniz hoş geldiniz ben charlotte sine projenin yönetim sorumlusu aynı zamanda projeyi yöneten firmanın sahibiyim. Bildiğiniz yada bilmediğiniz üzere sıradaki F1 yarışı için pisti en baştan yapıyoruz. Bunun üzerine siz pilotlar için rahat ve konforlu odalar'da projemizin için'de var sizden tek ricam kendi zevklerinizi düşünerek odanızı nasıl yapmamızı istiyorsanız bize belirtmeniz. Her bir pilot için şirketimizden odanızı tasarlaması için mimar verilecektir. Sorusu olan?"
Siyah saçları olan pilot oturuşunu düzelti ve boğazını temizledi.
'' Bayan sine... Açıkçası şaşırtıcı genelde pilotlara odalar tesis edilmez... Gerçekten projeyi bir sonraki yarışa yetiştirebilecekmisiniz? Biliyorsunuz ki yarışlardan öncede çalışmalarımız olmalı pistin kapalı olması demek bir sonraki yarı-''
Haklı olduğu yerler vardı ama elime yüzüme bulaştıracak bir projeyi neden kabul edeyim değilmi?
'' Endişenizi anlıyorum ama merak etmeyin pişman olmazsınız. Sizinle asistanım ella bağlantıya geçecek size atanan miramarları'da bizzat o seçecek merak etmeyin şimdilik sizinle görüşmemizi sonlandırmak zorundayım diğer pilotları bilgilendirmem gerek vakit ayırdığınız için teşekkürler!''
Odadaki erkek sürüsü dağılırken yerime oturup dinlenmeye çalıştım birkaç gündür uykusuzdum aslında bu proje tam zamanın'da bitmeliydi aksi halde itibarım biterdi.
'' Efendim son pilotlar da geldi kapıdalar.''
İç çekip kafamı masaya koydum
'' Bu sefer kaç kişiler?''
Derin nefes alıp konuşmaya başladı.
''Aslında on ama pilotlardan biri geç kalıcakmış az önce bilgilendirildim.''
''Pekala al içeri bitsin bu manken buluşması.''
Söylediğim şeylerden sonra ella kıkırdamış bende kendime çeki düzen vermiştim. Kapıyı açmış içeriye dokuz erkek girmişti diğer guruba nazaran bu gurupta orta yaşlı denecek kişiler vardı. Gençler sanki araya serpiştirilmiş gibiydi çok azlardı yada ben öyle denk gelmiştim. Oturduğum yerden ayaklanıp konuşmaya başladım ama diğer kişiler arasında olan bir kişiyi net bir şekilde hatırlıyordum cidden burda ne halt işliyordu bu adam. Bana bakıp arsız gülücükler atmasına karşın kusmak istedim. Bu tür insanlar hayırdan anlamıyor aksine hayır onları cezbediyordu tanrı onları yüzsüzlükle kutsamıştı başka açıklaması yoktu!
••••••[]••••••
Konuşmam ve sürüsüne bereket sorudan sonra ve tabi unutmamak lazım sapkın herifin yani Pierre Gasly'nın iğrenç bakışlarına maruz kalmam ve galiba fransızdı nerden bildiğimi sorarsanız . Bana yani gögüslerime baktığı uzun bir süre zarf o buna gözlerimin içine bakarak sırıtmış yetmezmiş gibi dudaklarını ısırmıştı. Ne yani şuan çekici olduğunu falanmı sanıyordu? Kusmak üzereydim lanet olsun.
Çıkmak üzereyken bana döndü ve dudaklarıma bakarak konuştu.
''J'aimerais les entendre gémir, mon petit fruit'' (Onların inlemelerini duymak isterim, küçük meyvem)
'' Siktirip gitmeye ne dersin ayı yavrusu?''
Sadece dudakları kıvrıldı üzerime geldi geldi ve.
'' Geçen günün intikamını almak isterim gitmeyi değil sanmıyorum... Iıı kesinlikle intikam isterim.''
Ne diyordu bu pislik? Tüm gücümle onu ittirip kapıya ilerledim kapıyı açıp ona döndüm.
''Bir daha beni taciz etmeye kalkarsan tanrı şahidim seni tüm ülkeye rezil ederim!''
Kendimi dışarıya atmamla kafamı kaldırdım kalbimi hızlandırmıştı.
Siktir.
Siktir.
Siktir.
Tanrım cennetin'de sakladığın bu bedene ve ona aşık olan bu kalbime şükürler olsun
je t'aime beaucoup, mais tu le sais déjà
VETO VE YORUMMMMMMM
BU BÖLÜM NASILDI YAVAŞ YAVAŞ KONUYA GİRİYORUZ BAKALIM NELER OLUCAK KISMETİMİZDE NE ÇIKICAK.
AH KIZIM BENİM BİR AŞK PEŞİNDE NELER YAPIYORSUN BE KUZUM..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monaco prensi (+18)
FanfictionCharles Leclerc baş rolde olduğu bir kitap okuyalım hadi .