Merhaba bebeklerim nasılsınız nasıl gidiyor.
Evet biliyorum uzun bir süre yoktum çok güzel yorumlar gördüm okunma almış başını gitmiş çok mutlu oldum.
Bir çok kişi kitabımızı kütüphanesine eklemiş falan teşekkür ederim 🩵🩵🩵🩷🩷🩷
🥹
Ozaman başlayalım ama hemen önce bir Romantizim - suç karmaşası bir kitap okumak istermisiniz? Bunu cevaplayın siz ben yeni bölüme geçeyim 🫶🏻
DEVAMKEEEEE.....
"Abin ve ben imkansız birer canlıyız farkındamısın." Derin bir nefes verdim.
Bana bakan Arthur ciddimiyim diye bakıyordu emin olamamış ki sesizliğini korumaya devam ediyordu.
" Yani düşün ben bir çiçeğim hemde seksi,güzel ve harika ama abin bir kaktüs dışında duvarları koruma alanları olan cinsten. Ve bu kız evine aldığı kaktüsü bile kuruta biliyor"
İçtiği viskiyi kedimin üstüne püskütmesimi desem gerçi kusmuş bile olabilirdi.
Kusmadığına emin olmak için saçını tutup başını kaldırdım ama Arthur gülmeye devam ediyordu hata gülüşleri bir kaç saniye durdu ve bir yere odaklandı.
Baktığı yere baktım ve kedim üstüne gelen viskiyi yalayarak temizlemeye çalışıyordu.
Sol tarafimda kendince babun çifleşme çağrısı yapan Arthur kendini koltuktan aşağıya bıraktı.
Ne salak saçma bir gündü. Arthur aile yemeğinden hemen sonra evime gelmiş ve yanında bir şişe viski getirmişti.
Tabi bende gidip şat tepsisi hazırladım atığım 7. Şattan sonra hiç bir şey berrak değildi zihnimde.
Bana evde olanları anlatığından beri normal değildi zaten çoğu şey.
" Ben lava-boya gidiyor-umm" parmağıyla yukarıyı işaret eti göz devirmek zorunda kaldım elimle defol git işareti yapmaya çalıştım.
Leo yu aramaya başladım sarhoş olmadan tüylerini temizlemek lazımdı.
Masanın altından gelen sesle oraya eğildim tam leo'nun patisini tutmuştum ki kaçtı ayağa kalkmak için hareketlenmiştim ki kafamı vurmam ve aynı telaşla alnımı'da çarpmıştım.
Atığım çığlıkla gözlerimden akan yaşların hesabı yoktu. Hıçkırıklarımın arasında gelen telefon sesini zar zor duymuştum.
Yavaş adımlarla kimin olduguna bakmadan aramayı yanıtlayıp kulağıma koydum.
"Alo?" Hıçkırık
"Kimsiniz" hıçkırık
"Cevap vermiyceksen niye arıyorsun aptal" hıçkırık-iç çekme-burun temizleme
"chrolotte sen- sen ah şey Arthur o nerede?"
"Lavaboya gitmişti ama halen gelmedi " hıçkırık
"Anlıyorum...Sen ağlıyormusun?"
"Bu çok beli değilmi...Yakışıklı olduğun kadar salak olmasaydın keşke"
Sesizlik oldu ve bir kıkırtı geldi. O da sarhoşmuydu neydi.
" Aman tanrım sen sarhoşmusun. Bende ki de soru Arthur ordaysa tabiki sarhoşsun!"
Alnımda hisettiğim saçımı parmaklarımla itirdikden sonra. Parmağımda hisettiğim ıslaklığa baktım.
"Charles aman tanrım saçlarım'dan boya geliyor. Güzel bir renk tam bir iç çamaşırı rengi."
"Saçlarından boyamı geliyor? O evde ne sikim yapiyorsunuz siz ?"
"Saçlarım kırmızı bile değil nerden geliyor bu boya?"
"Aynaya bakıp saçındaki ne bakarmısın?!"
Ayna olan duvara doğru ilerledim ve birde ne göreyim .
Siktir.
Siktir.
Siktir.
"Charles aman tanrım saçlarım'dan boya gelmiyor. Alnımdan kan geliyormuş." Koca bir kahkaha ile kendimi en yakındaki koltuğa bıraktım.
'' Evde başka kim var carolotte ?''
İşaret parmağımı çeneme sürtüp düşünmeye başladım.Bu evde kim vardı ki...Ben vardım Arthur vardı leo vardı başka kim vardi ki...
''Charles evde başka kim var hatırlamıyorum... Arthur var birde...birde... ah evet evet leo var aman tanrım onu nasıl unuturum *kıkırtılar*"
'' Leo? ... Bana evin konumunu at Arthur ve sen kendinizi öldürmeden ayıltalım!''
''Ahh şeeyy... 192 medison... AMAN TAN-''
*DIT... DIT*
30 DAKİKA SONRA.
'' Ah geldim kırma kapımı tanrı aşkına''
Sarsak adımlar atığım döşemeler sağa sola sallanıyor gibiydi kapıya ulaştığım'da gözlerimi ovuşturdum. Kapalı gözlerimle açtığım kapının girişine yaklaşmamla yüzümde hisettiğim sıcak nefes ve okyanus kokusu tüylerimi diken diken etti.
Gözlerimi açtığımda ilk başta buğulanan ve kararan gözlerim yavaş yavaş eski haline dönünce aramızda olmayan mesafeye lanet etim kalbimi duya bileseydi. Sesin kendisinden geldiğini sanardı.
Gözleri çarptığım yere giti yüzünü buruşturdu bense tüm dikkatimi dudaklarına vermiştim kana susayan bir vampir edasıyla dilimi dudaklarımda gezdirdim . Derin alıp verdiğim nefes ona garip gelimiş olacak ki gözlerime bakmaya başladı bense hipnoz olmuştum dudakların da,kokusun da, nefesinde, vücüdun dan gelen her zereye.
Ve o an bişey oldu sabah hatırlamıyacağım kadar hemde...
SELAMLAR BEBEKLERİM AÇIKÇASI BÖLÜMÜ YAZDIM SADECE SON KISMI KALMIŞTI DEVAMI KAFAMDA CANLANMADI O ZAMAN AMA ŞUAN BİTTİ UMARIM BEĞENİRSİNİZ ....
SİZİ ÇOK SEVİYORUM AMA BUNU ZATEN BİLİYORSUNUZ 🩷🩵🩵🩵🩵🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🧿🧿🫶🏻🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monaco prensi (+18)
FanficCharles Leclerc baş rolde olduğu bir kitap okuyalım hadi .