-6-

545 16 9
                                    

Merhabalar merhabalar...

Bin görüntülemeyi almışız ayyy ben şok eski'den 200 kişiyi okuyunca olucak bu iş demiştim ama sizler bin kişiye bu kitabı okuttunuz.

Sizlere çok teşekkür ederim kısaca bişey'den yani rüyam'da gördüğüm yeni kitabımız'dan bahsedicem rüyam'da ki kurgusu hoşuma gitti ben'de dedim niye kitap olmasın aynen aktardım bilmiyorum ne zaman yayınlarım ama bir polisiye/suç kitabı gelir biraz'da romantizim aşk ve şehvet :)

Kamu spotu bitttiiii

Devamkeeee......

Kendimi nasıl tanımlaya bilirim bilmiyorum. Aklımdan çok şey geçiyor olabilir çok konuşan biri olabilirim soğuk biri olabilirim. Tanrım bir destek falan almam lazım sanırım.

Aklımdan geçen herşey ola bilir bunu biliyordum ama bunlardan biri kesinlikle charles olması hemen önümde pardon düzeltme burun buruna olmamız.

Gerçekten burda oluşunamı kalp krizi geçirsem yoksa yoksası yok gerçekten burda oluşuna kalp krizi geçire bilirim.

" Ah be- ben üzgünüm afedersiniz." Bir insana tebessüm bu kadar yakışıyorsa dudakları dudaklarım'da olduğun'da nasıl yakışır bilmiyorum.

"Problem değil bir sorunmu var...Gasly?" Tanrım bu kutsal parçayı banamı gönderdin.

"Hayır bir sorun yok leclers. Bayan sine ile nadi'de olan şeyler üzerine konuşuyorduk" Göz devirmekle yetindim. Ama onun gözünden kaçmamıştı.

"Anlıyorum ama bayan sine bu konuşma'dan haz etmiş gibi görünmüyor kendine başka birini bulman lazım Gasly!" Onu şuan çekip öpsem ne olurdu ki.

Pierre son defa baştan aşa beni süzüp charlesın onun için açtığı kapı'dan çıkıp gitti. Derin bir nefes verdim charlesa döndüğüm esna'da burun buruna kalmıştık tekrar. Tanrı biliyor ki onunla şurda az önce konuşma yaptığım masa'da sevişe bilirdim. Ya'da sadece ağır'dan alıp şimdilik öpe bilirdim.

"Şey be-ben çok teşekkür ederim o çok arsız biri ve ben artık arsızlıkların'dan sıkı-" keşke dedim sözümü kesen şey dudakları olsaydı.

"Sorun değil bayan sine Pierre'i senelerdir tanırım kadınlar ona hayır dediğin'de arsızlaşıyor." Bende sana şuan tapıyorum charles.

Yüzündeki gülümseme neyin nesiydi bilmiyorum ama cidden bu dudaklara tapa bilirdim.

"Ahh -kıkırtı- tapılacak kadar bişey -kıkırtı- yapmadım aslın'da"

Ben rezil bir insandım!.

"Aman tanrım ben çok çok özür dilerim öyle demek istememiştim" vücudum'da olan sıcaklığı hissediyordum utanınca kızarma gibi bir huyum vardı. Bunun charles varken olma olasılığı hiç aklıma gelmemişti ne demiştim REZİL bir insandım.

"Sorun değil sakın olun bayan sine -gözleri boynumda ve yüzümde dolaştı bir süre ufak bir tebessüm bahşeti bana- ehm toplantıya geciktim lütfen kusuruma bakmayın asistanınız içerde olduğunuz ve projedeki kişisel oda için'de bana atanan mimarın siz olduğu söyledi"

Kelebekler mide'de uçardı öyle değilmi benim tüm vücudumu havalandıran şey neydi ozaman.

Tebessüm edip yavaş hareketlerle kafamı peki dermiş gibi hareket etirdim. Elimle oturmasını işaret etim biraz'dan öllücek olsam'da bu ses benim ilahi ninim olurdu buna emindim.

Tanrım eğer beni duyuyorsan sana minnettarım bana verdiğin bu adamı kendimden bile koruyacağım.

[]

Charles la konuşmuş üstüne bugün için odanın tasarımını konuşmak üzere sözleşmiştik. Şuan odasına ilerliyordum heycan'dan topuklu ayakkabılarımın üzerin'de durmakta zorlanıyordum.

Avuçlarım terlemişti odanın önüne geldiğim'de derin nefes almış elimi kapıyı çalmak için hazırlamıştım.

Dışarıya kadar gelen kadın sesiyle sadece kadın değil charles'da oradaydı peki neden tartışıyorlardı?

'' Beni iyi dinle bebek ben 'den değilse çevrem'de olmanı istemiyorum. Eğer ki ben 'den ise o zaman seve seve babalık yaparım ona ama sana bir sevgi veremem. Onca yaptığın şeyden sonra asla!...'' charles babamı oluyordu iyide biz daha ruhlarımızı bile birleştirmemiştik keza dudaklarımız'da öyleydi...

Aman tanrım içerdeki kız yoksa Giadamıydı?

Elbette oydu ne saçmalıyordum?

Duruşumu ve duyduklarım toparlayıp kapıyı çaldım kaba insanlar gibi kapı dinlemeye ne gerek vardı öyle deðilmi?

''Gel!'' Dosyaları kollumla iyice kavradım güçlü kadın imajım ve titreyen bacaklarımla içeri girdim.

''Merhaba bay leclers konuşmanızı böldüysem üzgünüm odanızın projesi hakkın 'da konuşmaya gelmiştim... İsterseniz konuşmanız bitene kadar dışarı da bekleye- parmağımla arkamdaki kapıyı işaret edip- bilirim'' Bana o ilahi gülümsemesini gösterip kafasını hayır anlamında salladı.

'' Gerek yok bayan Gianni gidiyordu - eliyle Giadaya kapıyı gösterdi- sen çıka bilirsin Giada kapıyı görüyorsun zaten.'' Giada ilk önce beni süzdü sonra Charles'a bakıp gerçekten mi bakışı attı ve hırsla kapıyı açıp gitti kahkaha atsam ayıp olur muydu?

Tanrım biliyorum çok şey istiyorum ama lütfen bu bebek Charles' ın olmasın. Ama Charles benim bebeğim olabilir...

Bence'de olabilir aşkooooooo

nasıldı bu bölüm aşkolar

o değilde bütün bölümü çekirdek çitleyerek yazdım sdkjfdskjghs

vetoooo veee yorummmmm

bölümü tam atıcakken altaki gibi oldu en baştan düzenledim cinnetullahhh

SÝZLERÝ ÇOK SEVÝYORUM AMA BUNU ZATEN BÝLÝYORSUNUZ .

Monaco prensi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin