-7-

520 12 8
                                    

Sevgili okurum bunu okuyorsan yazarınız 10. bölümde güzel şeyler hazırlıyor demektir.

şimdi sevgili okur devam et ilerleeeeee öpücükkkkkkkkk

kamu spotu bitmiştir

devamkeeeeeeeeeee

'' Bay leclers bence yani fikrimce gri olmalı hata odanın her yerin' de grinin tonları olmalı ' Gözlerini Oda'da gezdirdi ağır hareketlerle kafasını salladı ve bana döndü kaşları çatıldı  saniyesin' de

Anlamaz gözlerle bakıyordum ki.

''Charles!''

''Ha?''

Gülüyordu neye gülüyordu ki ?

chrolotte sence neye gülüyor Ha?

''Aman tanrım bu çok kabaca oldu çok üzgünüm bay leclers''

''Charles... Adım Charles resmiyet beni biraz sıktı açıkçası isimlerimizi kullanmaya ne dersin chrolotte ?'' O an soyadını soyadım olarak kulana bilirsin ve bende senin bedenine tapa bilirim demek istedim ama ürkütmeyelim öyle değilmi.

''Ah tabi Charles... Ihım renk renkler hangileri olsun?'' Bana bakıp tebessüm eti ve alt dudağını dişlerinin arasına alıp tebessüm etmeye devam eti.

Tanrım galiba yaz günü eriyen dondurma olmuştum ama daha Charles beni yalamamıştı bile çok sıcak bir yaz günü olduğu bir gerçekti...

''Aslın' da gri en sevdiğim renktir güzel seçim chrolotte... Odam emin ellerde bu çok güzel''

Sıcak bir gülümseme gönderdim ona derin bir nefes alıp etrafa son kez baktı.

''Benim gitmem lazım aile yemeği günü geç kalmak istemem açıkçası' sesindeki ciddiyet beni güldürmeye yetmişti.

Kapıya ilerlerken arkassını dönüp konuşmaya başladı.

'' Gideceğin yere bırakmamı istermisin iyi bir şoförüm'' söylediği şeyle kıkardayıp üstüne onu' da güldürmüştüm

''Teklifin için teşekkürler biraz daha buralardayım projenin işleyişine bakmalıyım anlarsın ya'' kafasını sallarken dudaklarını büzmüştü dudakları bu kadar davetkarmıydı kapıdan çıkarken aklıma gelen şeyle kapıyı kapatmadan seslendim.

'' Charles... Arthur'a bir not iletirmisin ofisime gelip kahve içmeyi istediğimi söylermisin?''

Anlam veremediği çok belliydi ama yine' de kafasını salladı ve odadan çıktı.

[]

Neden diye sorduğum çok şey oldu.

Neden bu meslek?

Neden bu ülke?

Neden Charles?

Ama en çok merak etiğiniz galiba neden Charles aslın' da bir nedeni yoktu hata Charles o hayatımın hiçbir köşesin' de yoktu galiba ilk görüş saçmalığı  falan dediniz...

Zorda olduğum bir zaman' da falan yetişmedi yada ona aşık falan olmadım bir fotoğrafına bakıp.

Anlatayım merakınız yok olsun.

[]

OCAK 5 2022

Şirkette sakin geçen bir gün' de ella'nın izlediği bir habere takılmıştım haberin başlığı oydu yapmış olduğu bir hata sonucun' da diskalifiye bile olabilirdi buna rağmen fazla sakindi. İlk gördüğüm' de ne kadar sorumsuz demiştim yaptığım hataya rağmen gülüyor sanki bir önemi yokmuş gibi devam ediyordu basın açıklamasına.

Bu olayın ardından akşam olacak toplantı için gittiğim mekan' da bir masa' da diğer pilotlarla oturmuş  yemek yiyor birde gülüyordu. Garsonun onun için açtığı şaraba dikkat etmiştim aynısını içiyordum tesadüf eseri olanlardan biri de (Boeuf bourguignon) yemesiydi tanrım aynısını yemem saçma bir tesadüf dedim ama değildi tatlı siparişimiz de  (Tarte Tatin ) bu koca tesadüfler silsilesi arabalarımızın yan yana park etmemizle bitmişti.

Korkmuştum açıkçası kim korkmazdı hadi ama her şey aynı ilerliyordu aynı yere gitseydik büyük ihtimalle aklımı kaçırıp polis karakoluna giderdim.

İlerleyen günler' de gittiğim alışveriş merkezin' de paparaziler' den zor girmiştim o ayrı.Tekrar onunla karşılaşmıştım yanın ' da kız arkadaşı vardı.

Dedim ya ilk görüşte değildi yada zor' da falan değildim ben onu bir çok kez görüp aşık olmuştum korkum en büyük zaafım belki' de aşkım olmuştu siz siz olun en büyük korkunuzun aşka dönüşmesine izin vermeyin çünkü bilme'den de olsa kendi kendimi ölüme sürüklemiştim...

Aşklarım giriş tamam şimdi sıra gelişmeler de bakalım neler olucak ölüm ne alaka diycekseniz etiketlerimizde ölümde var kızımız yada oğlumuz aşkından yada hırsından ölücek gibi bakalım

Açıkçası bölümü dün atacaktım ama hepsini en baştan yazdım gene ayný yazým hatasý oldu nasýl düzelticem bulamadým ama umarým bir daha olmaz. ( OLDU BÖLÜMÜ DÜZENLEDİM İNŞ OLMAZ rekrar oldu ama aheltim problemi buldum )

sizler nasýlsýnýz iyimisiniz

bu bölüm hakkýnda olan düşünceler buraya

sizleri çok seviyorum ama bunu zaten biliyorsunuz :)))))

Monaco prensi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin