-10-

135 8 5
                                    

Merhaba arkadaşlar nasılsınız :)

Günler geçen öpücüğün ardından çok şey değişmişti nelermi değişti?

Şöyle ki "yanlışlıkla" birbirine değen dudaklarımızın ardından defalarca özür dileyip kardeşiyle evden çıkana kadar benimle asla konuşmadı.

Bununla birlikte 2 gün önce tüm pilotlarla yapılan ortak toplantıya katılmadı hayır hayır katılmayı geçin odasını düzenlemeye geldiğimde menejeri benimle ilgilendi.

Herşeyden sonra en boktan olan dün çıkan haberlerdi...

Tekrar birliktelerdi tabi aldığım haber üstüne 2 şişe şarap bitirmiş olmak kesinlikle benim acı çekme şeklimdi depresyondamıydım bilmiyordum ama nefes almak bile işkence haline gelmişti

Ekranda gördüğüm haberle şarabımdan derin bir yudum aldım ve  Televizyonun sesini açtım.

'Evet. Bence kız olucak'

'peki sizi tekrar birleştiren neydi.'

O tamamen sesizdi sadece yere odaklanıyordu onun yerine "sevgilisi" cevap veriyor ve teşekkürleri topluyordu.

Röportaj bu şekilde sapma sapan konulara ev sahipliği yapıp bittiğinde telefonuma bildirim sesi geldi.

- Charles_leclerc (Yeni bir mesaj)

Gözlerim kör olmadıysa bu kesin oydu hızla mesaj bildirimine tıklayıp sayfaya yönlendirmesini bekledim.

-Charles_leclerc: Üzgünüm...

Neden üzgündü? kapının çalmasıyla bakışlarım oraya yöneldi.

Adımlarım yavaş ve savsak şekilde kapıya ulaşınca beklemeden kapıyı açtım gördüklerim  artık kör olduğumu yada şarabı fazla kaçırdığımı işaret ediyordu galiba.

Onun burda ne işi vardı amına koyayım!

Merhaba bebeklerim okunma sayısı gün geçtikçe haycanlandırıyor açıkçası teşekkür ederim hepinize <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Monaco prensi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin