-4-

681 19 6
                                    

Hoş geldinizzzzz

Ya sizleri yerim ilk defa bu kadar okunan bir kitabım oldu mutluluktan oturup ağladım.

Devam edelim hadi'

••••••[]••••••

'' Girebilirsin''

''Efendim beklediğiniz konuklar geldi toplantı salonundalar. İstediğiniz gibi projeyle ilgili dosyalar önlerine koyuldu herşey hazır.''

asistanım ella'nın söylediklerinden sonra kafamı bilgisayardan kaldırdım. Bir süre ona baktım ardından masaya çevirdim bakışlarımı.

 '' Toplantı esnasın'da hiçbir sorun istemiyorum.''

düşünür gibi oldu dudaklarına kondurduğu minik tebessümü görmesem'de fark edebilirdim elbete.

''Bir sorun olmayacak emin olabilirsiniz.''

Yüzüme gülümseme kondurup sandalyemi masadan uzaklaştırdım.

'' Son zamanlar'da büyük konuştuğum'da başıma geliyor ella umalım'da bugün bana kara büyü yapan cadıyı egale edelim.''

Sesizce gülmüştü bende gülmüştüm tanrı aşkına son haftalarda neler olmuştu öyle? Sandalyemden kalkıp masamda duran toplantı dosyalarını aldım kapıya doğru ilerledim.

''Gidelim'de ne olucaksa olsun artık bu topantıdan sonra bişeyler içmem lazım kesinlikle.''

''Akşam blad'da yer ayırtıyorum ozaman.''

Bu kız kesin zihnimi okuyordu.

''Harika olur ella.''

Odanın önüne geldiğim'de tabletimi aradım ella'nın eline baktığım'da onda'da yoktu.Şimdiden başlamış olamazdı değilmi?

'' Ella sen içeriye gir konuklara birşeyler ikram et tabletimi alıp geliyorum.''

Arkamı dönmeden önce başıyla onayladığını gördüm.Aceleyle odama gidip tabletimi aldım bütün sunumum tabletim'de olmasına rağmen almamış olmama ne demeliydi?(B12 egjnejg)

Toplantı odasının olduğu kolidora ilerledim bir yandan tabletime bakıp yola bakıyordum herhangi bir eksik yoktu. Şükürler olsun...

Erken konuşmanın adını Charlotte olarak değiştiriyorum.Güzel popom galiba kırılmıştı bu lanet cadı...

'' Tanrı biliyor küfür etmek istemiyorum. Ama lanet olası gözlerin nerde be adam!''

'' Sizi görseydi tahminen göğüslerinizde olurdu.'' 

Bu sapkın herif bana ne demişti az önce?

Sakin ol.

1...2...3

Sakin ol kızım.

Yerden destek alarak ayağa kalktım üstümü elimle bir iki kere temizledikten sonra karşımdaki arsız adama baktım.

'' Ne. Dedin. Az. Önce. Sen.'' tek tek okuyun kaprisli kaprisli ama)

Gözlerime bakarak güldü toplantın var. Toplantın var!

Önümdeki kapıyı açıp içeri adımladım arkamdan kapatıp elimdekileri masaya bıraktım sakin olmam lazımdı. Derin nefes alıp kafamı kaldırdım karşım'da oturan dokuz kişi vardı şuan bu sinirle işi batıra bilir yada akşam içtiğim her bardakta kendimle gurur duyardım.

''Hoş geldi-''

Ne demiştim ya batırıcam yada kendimle gurur duyucaktım.

Açılan kapından içeriye az önceki sapkın girmişti istemsiz yüzüm kasılmış ve gözlerimi devirmiştim. Hiç bir şey olmamış gibi sözlerime devam etim.

'' Hoş geldiniz... Bildiğiniz üzere bu sene olacak yarıştan önce pisti tamamen yenilemek istediniz birkaç fikirle birlikte pilotların kendilerine ait odalarının olduğu yerler ve tabiki özel izleyiciler için odalar talep etiniz. Ekibim'de çalışan en iyi iç ve dış mimarları görevlendirdim izninizle birkaç resimle anlatmak isterim.''

'' Örneklerden biri sadece

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'' Örneklerden biri sadece. Ayrıca her pilota kendine özgü odalar tasarlamak istiyoruz mimarlarımız bu konu hakkın'da pilotlarla görüşme sağlıyacaktır. Uygun bir zamanda piste gelip bizzat işe el atacağım böyle bir projeyi göz arda edemeyiz değilmi.''

Tek tek herkese baktığımda beğeni dolu suratlar görmek doğru iş yaptığımı gösterirdi.Pistin sahibi memnun olmuş bir gülümse sundu bana onaylamış ifadesi akşam ki içeçeğim her bardakta aklıma gelecekti kesinlikle.

'' Toplantı bitmiştir o zaman geldiğiniz için teşekkürler beyler bayanlar ella size gerekli diğer bilgileri verecektir.''

Tabletimi alıp kapıya yöneldim ella toplantıyı ele almış devam ediyordu. Odama ilerledim eşyalarımı alıp çıkmam ve bişeyler içmem lazımdı.

••••••[]••••••

Arabamın kilit sesine ilerliyordum eşyalarımı almış asansörle otoparka inmiştim yorucu bir gündü. Arabamı görünce yavaş adımlarla ilerlemeye devam etim arkamdan açılan asansör kapısının sesi boş otoparkta duyulmuştu. Arabanın arka kapısını açtığımda dosyaları ve çantamı koymaya çalışıyordum ceketimi çıkardığım esnada ensemden gelen sesle çığlık atmam bir oldu.

''Kalçaların gögüslerin kadar güzelmiş.''

''AMAN TANRIM!''

''Ah evet bende seni ilk gödüğüm bunu söyledim...  Aman tanrım bu gece yatağımı ve gecemi güzeleştiricek en nadide parça.''

Tamam ne demiştim ya batıcaktım yada her bardakta gurur duyucaktım.

''Ne var biliyormusun evet nadide bir parçayım ama bu şu demek değil ki bu gece yada başka bir lanet gece senin lanet nadide olmayan ve nadide olmayacak penisinle olmak istiyorum! ŞİMDİ SİKTİR GİT!''

O benim üstümemi geliyordu?

''Hadi ama bebeğim söz veriyorum sana göre nadide olmayan bu parça için inleyen kızlar var ve sende bunlar- AAHHH AMAN TANRIM AMAN TANRIM.''

Evet testislerine dizimi geçirmiş olabilirim... Gruru duyuyormuyum kesinlikle arabama binip arkama bakmadan uzaklaştım.

Ama tabi tüm gece içtiğim bardaklardanmı yoksa aptalığımdanmı uzak olmayan bir zaman'da başıma gelecekleri asla ama asla tahmin etmedim kaltak cadı işini iyi yapıyordu...

Selamlar bebeklerim 

kitap hakında düşünceler buraya 

kitaba gelip kızımızı bu duruma sokan kişi kim olmalı sizce?

BOL BOL VETOOOOO VE YORUM 

SİZİ ÇOK SEVİYORUM AMA BUNU ZATEN BİLİYORSUNUZ ❤️❤️❤️❤️🫶🏻🫶🏻

Monaco prensi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin