Merhaba arkadaşlar nerdesin demiş olabilirsiniz. Dememişte olabilirsiniz geldim.
Aklıma başımda değil ama iyi hissediyorum şuan bir yeni bölüm patlatayim dedim.
Yatağımda uzanmış tavana bakıyordum.
Nedenimi?
Aslın'da içimde olan umut ve hevesler ektiği hassatı toplamak için bekliyordu neden bilmiyorum.
Sizede oluyormu umutlarınız bitip tükenirken hevesiniz kursağınızdan çıkıp kalbinize fırlıyormu.
Sonra gerçekler beyninize yer ediyormu mesela. Bu düşündüğüm hissettiğim hiç bir şeye benzemiyordu gerçi benzese ne olurdu?
Hayatta, dünyada seksten başka şeyler vardı ağlamaktan şiddetten tecavüzden tacizden.
Dün olanlar yüzünden kendimi yatak döşek depresyon kız moduna sokmayacaktım tabiki sadece beni kurtaran biri vardı peki kurtulamayan onca kadın,kız ve erkek çocukları...
"Tanrım deliricem sanırım!"
Yatağımdan doğrulup banyoya adımladım. Tezgahın üstünde aslı duran aynaya baktım.
"Bok gibi görünüyorsun tebrikler kızım"
Çeşmeyi açıp avuçlarıma su dolmasına izin verdim. Yüzüme çarptığım sular gayet iyi hissetirmişti.
Odama geri dönüp tefonumu elime aldım biraz sosyal medya iyi gelirdi.
Sosyal hesabıma girmemle önüme düşen haber az önce yana yakıla bahsettiğim hasatı yakıp kül etmişti.
Büyükte konuşmamıştım bunun olması nasıl mümkün olmuştu ki?Charles leclers eski sevgilisi Giada Gianni ile tekrar bir araya geldi
Bir ayrılıp bir barışan çift kafada soru işaretleri bıraktı son zamanlarda Giannin kilo aldığı görünürken akılarda hamilelik haberleri geliyor yoksa 4 senenin sonunda ilişkilerini taçlandırmak için bir bebek geliyor olabilirmi?Genç çift bu senenin başında leclers kendini F1 e adama istediği için ayrılmıştı ama görünüşe göre bu ayrılık çifte tekrar birleşme şansı vermişti.
Yorumları görmek için tıkla.
Tıkladım hayatımda yaptığım en aptalca şeyi gene yaptım hasatı toplaması gereken kalbime güvendim.
Dianawalker- Giada gerçekten hamile gibi görünüyor 3 gün önce Thelime kafede görmüştüm.🤨
👍(9) 👎(5)SebastianBach- Charles adamım yapıyorsun bu işi 👍
👍(899) 👎(990)GabrielGarcia- Çalıştığım otelde rezervasyon yapmışlardı. Tanrım o gerçekten hamilemi?😐
👍(27) 👎(14)Uygulamadan çıkıp telefonu yatağa fırlattım. Yalan haberdi charles sorumsuz değildi kondom kullanacak kadar aklı vardı. Vardı değilmi?
"Bu kadar uğursuzluk neden cidden neden ?"
Telefonu atığım yerden alıp çalışma odama indim dua etsinler ayakta tutmak zorunda olduğum bir şirketim vardı.
İncelemem gereken yığınla dosya vardı. Elime aldığım rasgele bir dosyayla başladım.
••••••[]••••••
Toplamda 6 saatin sonunda 16 evrak bitirmiş üstüne de çizmem gereken projeyi tamamlamıştım aşırı yorulmuştum.
Sabahki gördüklerim sürekli aklımda dolanıyordu gerçek olursa onu bulmadan kaybedicektim ve ben kaybetmekten ölesiye nefret ederdim.
Salona doğru ilerlerken kapımın çalması pardon alacaklı gibi çalması beni oraya yönlendirmişti.
Kapıyı açar açmaz üstümdeki depresif hava gitmiş şaşkınlık yerini bırakmıştı.
Onun burda ne işi vardı?
••••••[]••••••
(Yanlış anlaşilma olmadan soyliyim kızımız charlesın her haltini bilmiyor
Ailesini de sadece görmüş beğenmiş yürümüş)Yarım saatir koltukta oturmuş birkaç dakika önce yaptığım kahveleri yudumluyorduk.
Dün beni kurtaran adam yani Arthur ile sohbet ediyorduk.
Dün panikle yere düşürdüğüm birkaç şeyi (bunlardan biri kesinlikle cüzdanım değil :) ) getirmişti evimide düşürmediğim cüzdanımdaki düşürmediğim kimliğimden bulmuştu.
"Televizyonu açayım sesizlik pek bana göre değil"
Cidden lanetlenmiş olabilirdim lanet olası ekran açılır açılmaz magazin programında durmuştu ve programda sevgili Giadanın hamileliğini konuşuyorlardı.
' Hamileymiş charles kondom kullanıcak kadar akılı yalan olduğu bile beli sürtük seni'
Fısıltı olarak söylediğim kelimeleri Arthur duymuş olaması rezil olmamıda desteklemişti.
" Tanrı aşkına sakın bana charles hayranıyım deme birini daha kaldıramam"
"Nasıl yani?"
"Lütfen bana dün olanların oyun olmadığını söyle"
"Böyle biseyin oyununu kim yapar!?"
"Abimin deli hayranları"
"Abinmi?"
"Evet charles... Charles leclers abim"
Bazen acınası hayatlarımız bize sıradan şeyler gösterir. Bunlardan biri dünyada o kadar insan varken o gün charlesın küçük kardeşi olan Arthurun beni kurtarması ve benim charlesa deli gibi aşık olduğumu öğrenmesi sikmişim sıradanlığı.
Biri bana sağlam kara büyük yapıyordu ve bulursam köprüden salandırıp yakmak için zaman koluyacaktım...
Acılara yürüyor korkmuyorum...
Arada bir bölüm atıp sizi yokluyorum.
Ceneten vetomu bekliyorum..
Mucuk mucuk mucuk mucuk
Pelin ata sözü derki sizi çok seviyorum ama bunu zaten biliyorsunuz ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monaco prensi (+18)
FanfictionCharles Leclerc baş rolde olduğu bir kitap okuyalım hadi .