Merliah
Mă apropii de intrarea în castel când aud un sunet ciudat. Mă răsucesc, dar nu văd nimic. Frunzele se mișcă la adierea vântului. Am o senzație tare ciudată.
-Merliah!
-Danica.
Vrăjitoarea se apropie de mine, fiind urmată de Morgana și restul.
-Ați simțit și voi, nu?
-Da... Se apropie ceva din spre pădure. Îmi voi folosi magia ca să luminez zona.
Rostește o vrajă, dar nu se întâmplă nimic.
-Ciudat...Să mai încerc o dată.
Danica se uită la mine cu ochii mari.
-Ceva nu-i în regulă cu magia mea. O altă forță lucrează împotriva mea, spune privindu-și mâinile.
-Întunericul ce se ridică. Face vraiște peste tot, spune Sabrina.
-Întunericul vine, spune Morgana. Vestit de cineva cunoscut ție. Merliah. Cineva care te va trăda.
-Trebuie să oprim asta. Trebuie să trimitem spiritele la loc, șoptește Danica.-Spirite? întreb uitându-mă în jur.
-Exact. Deci...cum le trimitem înapoi?-Sunteți sigure că e vorba de spirite?
-Da. De ce întrebi?
-Pentru că mie nu îmi par a fi spirite. Am fost închisă în lumea lor destul de mult timp...le pot recunoaște prezența...Acestea nu sunt spirite.
Din direcția pădurii se aud pași. Nu, nu sunt pași...e un sunet produs de copitele cailor. Ce se petrece în pădure? Sunetul se apropie din ce în ce mai mult, iar în fața nostră apar niște siluete îmbăcate în negru, călare pe cai de aceași culoare. Chipurile lor sunt acoperite și simt un miros puternic de sânge și moarte...Copitele cailor lovesc pământul de câteva ori, apoi se întorc în pădure.
-Ce a fost asta? întreabă fratele meu. Simt un fior rece pe șira spinării și nu îmi place deloc senzația asta...
-Călăreții negrii, șoptește Luna.
-Călăreții negri?
-Nu știu cine sunt, sau ce sunt...Mereu există un preț și cred că acei călăreți au un rol. Pentru o perioadă de timp, am fost în siguranță. Dar acum...un nou întuneric a răsărit. Vin timpuri negre...
Ochii Lunei se schimbă și se răsucește spre mine. Are o viziune.
-Căderea reginei, șoptește. Răzbunarea a început. Și sângele va fi plătit cu sânge.Cu toții se uită la mine, așteptând să spun ceva.
-Apariția lor înseamnă un singur lucru...Nu mai avem mult timp.
CITEȘTI
Renăscută din flăcările Iadului
WerewolfVolumul III al seriei Sânge Albastru Cartea începe din punctul în care se termină "Dulce răzbunare": Merliah o ucide pe Corvina, iar tânăra vrăjitoare ajunge în Iad, regatul lui Amren. Dar Corvina s-a trezit deja și a devenit o făptură mult mai pute...