Merliah
Ne îndreptăm cu toții spre castelul Regelui James Moon. Un băiat din garda regală deschide porțile și ne face semn să intrăm. Locul e atât de aglomerat, sunt oameni și mașini peste tot. Deși are o reputație de temut, se pare că lumea tot participă la petrecerea lui. Acum nu se mai tem de el? Opresc motorul mașinii și coborâm. Arunc o privire în jur.
-Regele chiar își dă silința.
-Așa se pare, spune soțul meu.
Ne continuăm drumul spre intrarea în palat.
-Bună seara, spune zâmbind un tânăr care ține în mână o listă.
-Bună seara, spun oprindu-mă în fața lui.
-Numele vă rog.
-Nu suntem pe listă. Este prima dată când participăm la acest eveniment.
-Sunteți din alt regat?
-Da.
-Puteți trece, spune făcându-ne semn.
-Nu vrem să aveți probleme după. Vă rog să treceți pe listă familia Stuart.
-Ăăă...Sigur. Distracție plăcută.
-Mulțumesc.
Trecem pe lângă el și ne îndreptăm spre sala în care se ține evenimentul. Locul e plin de oameni. Fete îmbrăcate în rochii scurte sau lungi, de diferite culori, care le scot în evidență siluetele. Acum știu de ce nu se mai tem atât de tare de domnul Moon. Teama pălește în fața avantajelor pe care le poate oferi titlul de regină. Sper să merite toate astea. Oftez și îi dau un cot subtil Selenei.
-Du-te și socializează.
-Socializarea nu e punctul meu forte, mamă.
-Nu mă poți păcăli așa ușor, copilă. Acum du-te! Nu mă pune să-ți fac vânt până acolo.
-Am venit aici cu un scop. Prefer să mă axez pe acel scop.
-Preferi să stai cu doi boșorogi și cu fratele tău? Wow, asta da alegere. Despre ce vrei să vorbim? Vreme? Politică? Război?
-Mamă, arăți la fel ca atunci când l-ai cunoscut pe tata, spune Jase râzând. Cine te vede, ar crede că ești sora Selenei, nu mama ei.
-Tu...spun arătând cu degetul spre el. Tu de partea cui ești?
-Ohh, da, da, corect. Acum înțeleg. Surioară, fugi și găsește pe cineva să stai de vorbă.
-Nu pot să cred cât de repede schimbi taberele!
-Hei, și tu ai proceda la fel dacă cealaltă tabără o are pe mama!
-Măcar ai și tu dreptate într-o privință. Nimeni n-ar vrea să o supere pe mama.
-Sunt chiar aici, spun uitându-mă la amândoi.
Jase se uită la mine zâmbind.
-Daa, corect...
Supără-mă și cel care se va căsători cu James Moon vei fi tu, băiete. Spun folosind telepatia.
CITEȘTI
Renăscută din flăcările Iadului
Manusia SerigalaVolumul III al seriei Sânge Albastru Cartea începe din punctul în care se termină "Dulce răzbunare": Merliah o ucide pe Corvina, iar tânăra vrăjitoare ajunge în Iad, regatul lui Amren. Dar Corvina s-a trezit deja și a devenit o făptură mult mai pute...