~Probleme în Infern~

27 2 0
                                    

  Simt o putere incredibilă care vine din adâncurile întunecate ale Iadului. Întreg locul se cutremură. Ce se întâmplă?

-Maiestate, trebuie să facem ceva. Iadul...o putere se dezlănțuie în Infern.

-Care e cauza?

-Corvina, vrăjitoarea...își folosește puterile și face ravagii. Distruge tot ce îi stă în cale, morții, demonii, totul. 

-Puteri? Nu ar trebui să aibă puteri! Cum s-a întâmplat una ca asta?

-Nu știu...

  Îmi desfac aripile și zbor într-acolo. Când o găsesc aterizez.

-Confesează-te! strig, lăsându-mi ochii roșii demonici să preia controlul.

-Mă voi răzbuna. Voi distruge acest loc dacă e nevoie pentru a mă putea întoarce în lumea celor vii pentru a o distruge o dată și pentru totdeauna.

-Pe cine?

-Regina Merliah, spune, iar apoi se întâmplă ceva, puterea mea de constrângere nu mai funcționează asupra ei.

  Plec de acolo cât încă mai pot și mă îndrept spre palat.

-E de rău...Nu o pot opri...Puterea ei este mai mare ca a mea. E pornită să se întoarcă în lumea muritorilor.

-Ce vom face?  Demonii nu se pot pune cu ea.

  Mă învârt prin cameră, gândindu-mă la o soluție, dar nu-mi trece nimic prin cap.

-Ai zis că un demon a ieșit din Iad pentru o clipă. Adu-l aici! Vreau să știu motivul!

  Subalternul meu se supune ordinului, iar după câteva minute se întoarce cu demonul. Îl prind de tricou și îl lipesc de zid.

-Vreau să știu de ce ai ieșit din Iad!

-Sunt unul din demonii care o pedepseau pe vrăjitoare. Știam pe cine voia să se răzbune. Când puterile ei au ieșit la iveală, am făcut tot posibilul să mă duc în lumea muritorilor pentru a o preveni o ființă supranaturală. Ți-am încălcat regulile, dar am făcut-o pentru că eram conștient că nici măcar tu nu i te poți împotrivi acestui monstru născut din flăcările Iadului! Recunoaște, muritoarea aceea e singura care ne poate ajuta! I-a venit o dată de hac Corvinei, o poate face din nou! Puterile îi pot secătui.

-Cum?

-Găsește fata.

-Care fată?

-Regina Merliah. Inocența și puritatea ei sunt singurele lucruri care pot distruge amenințarea care ne bate la porți. Ea este salvarea tuturor. 

-Te înșeli...Corvina nu mai e aceași. A devenit mai puternică, spun dându-i drumul. Pleacă.

-Înainte să fac asta, trebuie să mai știi ceva. Plănuiește să îi înrobească pe demoni, să o ajute să se răzbune. 

-Îi va lua ceva să traverseze întregul Iad. Anunță demonii. Spune-le să pregătească Legiuniile. Trebuie să tragem de timp. Muritoarea trebuie să se pregătească pentru luptă.

-Nu am apucat să îi zic ce se întâmplă...

-Va afla, acum du-te!

  Demonul pleacă, iar eu mă trântesc pe scaun.

-Ce vom face acum Maiestate?

-Spune-mi despre această Merliah. Ce ai aflat despre ea în timp ce discutam cu demonul?

-Cei ce au văzut-o sunt uimiți de frumusețea ei, și dacă o văd nu se mai pot mișca. Nimeni nu arată mai bine, iar felul ei de a se purta e atât de maiestuos și onorabil încât e mai presus de al oricui. E așa de frumoasă că le întrece până și pe zeițe.

-Prostule, informații utile! Ceva care să ne ajute! Știe să lupte? E puternică? Are armată? Aliați?

-Aaa, păi zi așa. Merliah este vârcolac. Este unică. Nu a mai existat nimeni ca ea. Puterile ei pot fi nelimtate.

-Acum ai înțeles ce înseamnă cuvântul util. 

-Și acum ce urmează?

-Mergem în lumea muritorilor. N-am mai fost acolo de ceva timp.

-Sunt ființe supranaturale...

-Da, da, dar tot pot muri! Nu mai face pe deșteptul cu mine, și mișcă-ți fundul ăla mai repede.

  Ne deschidem aripile și zburăm.

-Ce vei face odată ce ajungi în lumea lor?

-Voi bea o cafea...O să le spun ce se întâmplă și că trebuie să se atreneze ca să o poată învinge. Doar nu mă duc acolo să depăn amintiri cu vârcolacii! Uneori mă întreb dacă am luat decizia corectă când te-am ales să fi mâna mea dreaptă.

-Ă...

-Dă din aripi și taci, prostea! Dă din aripi și taci.

Renăscută din flăcările IaduluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum