Draven
Îmi scot coroana.
-Aceasta e coroana mea, sarcina ta este să o aduci înapoi la mine.
-Asta va fi ușor.
-Vom vedea, spun și rostesc o vrajă care face coroana să dispară.
-Ai facut o invizibilă!
-Nu, spun râzând, acum, coroana se află pe Muntele Tunetului. Acolo te voi trimite și pe tine. Știi ce ai de facut, spun și pocnesc din degete, iar cât ai clipi, ne aflăm la baza muntelui. Ne vedem in vârf, spun.Am așteptat minute bune după ea. Chiar începusem să mă plictisesc.
Când a ajuns, respira cu greu. Coroana era așezată pe o masă din piatră, de o parte și de alta tronau doi dragoni de piatră.
Merliah gâfâia de la efortul depus. Nu mă așteptam ca unui vârcolac să îi fie atât de greu să urce un munte...O fi aerul de vină?
-Asta e tot? Doar trebuie să o iau de acolo?
-Da, spun. Asta e tot. Ia coroana și așează-ți-o pe cap, doar așa ne putem întoarce acasă.Ridică coroana de pe masă și face cum îi zic. În clipa în care coroana îi este fixată pe cap, dragonii de piatră încep să se zguduie și să se scufunde. O lumină puternică, galbenă, izvorăște din locurile în care stau statuile, iar apoi lovește cerul care la atingerea ei, devine negru. Tunetele încep să se audă, norii devin cenușii și grei, iar în negura lor, fulgerele își fac apariția ca mici vene aurii, care mai apoi se unesc într un singur fulger și lovește pământul.
-Nu pot să o scot! strigă trăgând de coroană.
-Atenția ta nu trebuie distrasă de coroană. Acum trebuie să îți îndrepți atenția spre fulgerul care lovește pământul.
-Poftim?!Un fulger lovește aproape de ea.
-Ai grijă, primul a fost doar un advertisment. A doua oară, ținta vei fi tu, și crede-mă, fulgerul nu ratează.
A incercat să se ferească, dar, cum am spus, fulgerul mereu își atinge ținta. Trupul ei se lovește de pământ, iar coroana îi sare de pe cap.
Merliah deschide ochii și se uită în jurul ei.
-Văd ca te-ai trezit.
-Ce s-a întâmplat? întreabă sprijinindu-se pe coate.
-Ai dormit trei zile în șir.-Poftim? întreabă ridicându-se din pat.
-Încet.
-Bine, de data asta cred că pot reuși.
-Antrenamentul acela e prea dificil pentru tine. Vom încerca altceva. Urmează-mă. Ca să te ferești de fulger, trebuie să-ți stăpânești perturbările energetice. Simte-te ca cerul. Ăsta e un lucru important.
Pocnesc din degete și ne trezim într-o pădure.
-Dacă intri adânc în pădurea aceasta, vei înțelege ce vreau să spun.
-Ce voi găsi acolo?
-Nu îți pot spune. Trebuie să afli restul pe cont propriu, zic si pocnesc iar din degete.
CITEȘTI
Renăscută din flăcările Iadului
Loup-garouVolumul III al seriei Sânge Albastru Cartea începe din punctul în care se termină "Dulce răzbunare": Merliah o ucide pe Corvina, iar tânăra vrăjitoare ajunge în Iad, regatul lui Amren. Dar Corvina s-a trezit deja și a devenit o făptură mult mai pute...