Amren
Eram concentrat pe lupta care se desfășura în fața ochilor mei. Corvina e mult mai puternică decât mă așteptam, dar nici Merliah nu se află mai prejos.
-Merliah are o putere cât un sac fără fund! Și totuși inima îi e mai limpede decât un cristal. Nu credeam că există așa o persoană în Lumea de Jos...
Tresar când îl aud vorbind lână mine și înainte să îmi dau seama ce se întâmplă, scot un țipăt.
-Da' mai du-te dracu, Draven! Ce m-ai speriat!
Clipește des și se uită la mine.
-Ce-i cu mutra asta? Nu credeam că te sperii atât de ușor...Și nici că îți lași garda jos...
-Vrei să mori? Vrei să mori aici și acum?
-Ce să mai spui și tu acum...
-Mai scutește-mă!
-Revenind la Merliah...
-A devenit mai puternică decât tine, nu-i așa?
-Ei bine, simtul umorului încă îi lipsește. Data viitoare când mai vine în vizită o s-o antrenez mai mult în privința asta.
-Să zicem că da, dar să sperăm că nu...Simțul tău al umorului e...
Ridică o sprânceană și se uită urât la mine.
-Continuă...
Am dat de belea...Fără să îmi dau seama am ajuns să calc pe un teren minat. Draven poate exploda oricând dacă zic ceva greșit.
-E cu mult peste nivelul unui muritor oarecare. Nu cred că i-ar ajunge o viață de om ca să învețe toate glumele tale și arta care stă la baza lor...
Ce drac spun aici? Nici eu nu am idee despre ce vorbeam la început.
-Ai și tu dreptate uneori, spune râzând și lovindu-mă cu palma pe spate, poate un pic prea tare.
Până și puștiu ăsta e mai puternic ca mine? De unde a venit palma aia? A călătorit cu viteaza luminii din univers și până aici?
-Atâta timp cât Merliah trăiește și respira, nu va fi în siguranță. Numai o regina poate supraviețui. Iar Corvina intenționează ca aceea să fie ea, spune Draven.
-S-a atins de ceva ce trebuia să rămână neatins. Puterea Corvinei e fără egal. Crezi că poate învinge?
-Merliah sau Corvina?
-Ce întrebare stupidă mai e și asta? Merliah, desigur!
-Hmmm...spune și adoptă o față de gânditor.
Acel "hmm" nu îmi place cum sună...
-Vârcolacii ăștia au niște personalități ciudate rău. Sau poate e vorba doar de Merliah, dar nu există o limită superioară a puterii sale. E ca și când ar fi altă persoană decât era înainte. Chiar e imposibil de înțeles într-adevar.
-Ce tipă neobișnuită.
Puterile înspăimântătoare distrug terenul și întunecă cerul.
Merliah are o asemenea putere sub controlul său. De unde a găsit toată această putere? Te implor, Merliah, învinge-o pe Corvina. Se uită repede în direcția mea cu coada ochiului.
-Repede băieți, plecați! Îi stăm în cale aici! strig la ceilalți.
Prietenii ei rămân nemișcați de parcă au prins rădăcini.
-Damian, vino-ți în fire! Plecați naibii de aici! Îmi stați în cale! Vreți să muriți toți aici? strigă peste umăr.
-Merliah...
-Credeți că vă las să scăpați? Nu las pe niciunul din voi să scape cu viață! urlă Corvina.
Furia ei îndreptată spre Corvina a schimbat-o pe Merliah! Culoarea ochilor ei se schimbă. În sfârșit a apărut legendarul alpha adevărat.
-De ajuns! spune apărând cât ai clipi în fața ei și prinzând-o de încheietură. Ai ucis atâția oameni nevinovați, unul după altul...continuă strângând-o din ce în ce mai tare. Corvina încearcă să se elibereze din strânsoare, dar fără niciun rezultat.
-De ce ai tu o asemenea putere? Nu-mi spune, nu-mi spune că ești...
Puterea ei continua să crească fără oprire. Care e oare adevărata ei putere? Cât de multă are defapt?
CITEȘTI
Renăscută din flăcările Iadului
Manusia SerigalaVolumul III al seriei Sânge Albastru Cartea începe din punctul în care se termină "Dulce răzbunare": Merliah o ucide pe Corvina, iar tânăra vrăjitoare ajunge în Iad, regatul lui Amren. Dar Corvina s-a trezit deja și a devenit o făptură mult mai pute...