06: MY LOVE LUTFY RAFIQI

117 12 0
                                    

Lydiana mengambil telefon bimbit nya di dalam handbag lalu dia mendail nombor budak bawahan nya.

" Hello, aku nak kau culik perempuan tak guna tu" balas lydiana kepada budak bawahan nya di dalam telefon.

Lalu dia mecampakkan telefon bimbit milik nya ke atas katil.

" hishh, dasar perempuan tak guna kau dah rampas bekas kekasih aku, kau tunggu apa aku buat dekat kau nanti" lydiana tersenyum sinis.

***
Shahira menuruni tangga lalu pergi ke arah meja makan di bawah.

" morning papa, morning mama." Ujar ku

" morning too my princess " ujar papa.

" malam ni shahira ikut mama dengan papa pergi dinner dengan keluarga aunty aminah ya " kata mama kepada ku.

" alaa kalau shahi tak ikut tak boleh ke? " soal ku dengan membuat muka kasihan.

" Tak boleh sayang kamu tu kan rapat dengan dia nanti dia cakap apa pula " kata mama lagi.

" ye la ye la shahi ikut " balas ku dengan mengalah.

" Good job princess "

***

Jam menunjukkan pukul 8:30 malam di mana kami akan keluar dinner bersama keluarga aunty aminah. Aku memilih baju berwarna hitam dan tudung hitam. Kami dalam perjalanan untuk pergi ke sebuah Cafe yang mewah.

Apabila kami sampai sahaja di sebuah Cafe mewah itu, aku terlihat seorang lelaki yang memakai baju berwarna hitam sepertiku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Apabila kami sampai sahaja di sebuah Cafe mewah itu, aku terlihat seorang lelaki yang memakai baju berwarna hitam sepertiku. Ya dia ialah anak lelaki aunty aminah, lutfy rafiqi.

 Ya dia ialah anak lelaki aunty aminah, lutfy rafiqi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku terkedu melihat Cafe yang mewah yang cantik itu. Lutfy terlihat sangat kacak pada malam ini lain dari yang lain.

 Lutfy terlihat sangat kacak pada malam ini lain dari yang lain

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aunty aminah menjemput kami untuk duduk. Lalu aku meminta untuk pergi ke tandas seketika.

" hishh macam mana lah boleh sama warna baju dengan dia menyesal aku tak pilih warna biru tadi " marah ku

Apabila aku keluar dari tandas tiba tiba lutfy berada di hadapan ku.

" Hye my princess, you look so pretty tonight " tegur nya.

" Oh thanks you " ujar ku.

***

Selesai makan aku meminta untuk pergi ke parking kereta untuk mengambil barang di dalam kereta.

Apabila aku sedang berjalan untuk pergi ke parking kereta aku berasa seperti ada seseorang yang sedang mengikuti aku dari belakang.

Tiba tiba ada seorang lelaki menekup mulut ku dengan kain. Belum sempat aku di culik, lutfy sempat menangkap lelaki itu. Lelaki asing itu sempat melarikan diri. Dia meninggal kan kami berdua di situ

" terima kasih tolong saya" ujar ku.

" sama-sama, lain kali ajak aku teman jangan gatal nak keluar sorang sorang " marah lutfy.

" saya mintak maaf tapi awak tolong jangan bagitau mama dengan papa saya pliiss " pujuk ku dengan membuat muka comel.

" ye la saya tak bagitau nasib kau comel" puji nya.

" hihi sayang awak" ujar ku dengan terlepas. Lalu aku menutup mulut ku.

" anything for you baby " ujar nya.

***

438 P.P

Dah suka tapi tak nak mengaku ish ii.

Shahira ig: shahiraa_ameliyaa
Lutfy ig : lutfyy_rafiqi

MY LOVE LUTFY RAFIQIWhere stories live. Discover now