Wstęp

87 7 1
                                    

Powracam bardzo szybko z kilkoma nowymi postaciami. Ja mam ogrom weny nie planujcie jakiejś masowej wojny w moją stronę. Przy okazji zmieniłam płeć jednej z postaci, bo wygodniej mi było znaleźć zdjęcia tej postaci niż gdy jest ona w tej wersji jakiej jest :) Miłego czytania :)

***

Encre - Malarz mieszkający w posiadłości Fallacy'ego. Posiada magię i bardzo lubi się nią posługiwać. Ma partnera Fallacy'ego, a wraz z nim tworzą cudowną rodzinę. W opowieści ma 21 lat.

Fallacy - partner Encre'go, wampir mieszkający w posiadłości wraz z synem. Potrafi zmieniać się w nietoperza i każde możliwe zwierzę jakie tylko zapragnie. Jego najbliższymi przyjaciółmi są Macabre i Songe. W opowieści ma 360 lat.

Jasper - syn Fallacy'ego i przybrany syn Encre. Uwielbia malować, czytać książki i pakować się w kłopoty. Jest w sekretnej relacji z lokajem Suave. W opowieści ma 140 lat.

Suave - lokaj Fallacy'ego, oddany przyjaciel wampira oraz Encre. Ma tajną relację z Jasperem - królewskim księciem - i bardzo go kocha. Jest lojalnym przyjacielem, pomocnikiem i lokajem. W opowieści ma 340 lat.

Songe - jeden z braci Rever. Jest po uszy zakochany w Cruzarze. Jego brat Macabre jest bardzo opiekuńczy. Widzi w Encre dobrego przyjaciela. Jako wampir nie jest groźny. Jednak jeżeli zaatakuje kogoś z rodziny lub przyjaciół potrafi być groźny. Uważa wszystko jako marzyciel, czyli kolorowe i piękne. ( Tak ściągnęłam to z tamtego wstępu hehe) W opowieści ma 210 lat.

Macabre - starszy brat Songe. Jego partner jest ze straży królewskiej - Khaizer - którego bardzo kocha. Jest opiekuńczy i najchętniej zabiłby Cruzara, ale jego brat mu na to nie pozwala. Uwielbia czytać i pić czarną kawę z odrobiną koziego mleka. W opowieści ma 360 lat

Azure- najlepszy przyjaciel Encre. Jest w straży królewskiej i podlega pod rozkazy króla i królowej. Nie ma zdania o wampirach, nie umie zdecydować, czy są dobre czy też nie. W opowieści ma 21 lat. (Do Azure'go mamy ten sam opis, nie zmieniałam go bo nic specjalnie się z nim nie działo)

Cruzar - chłopak Songe i najlepszy przyjaciel Encre. Wcześniej się w nim podkochiwał, ale przeszło mu po poznaniu Songe. Jest dobry w graniu na skrzypcach, rzucaniu nożem i strzelaniu łukiem. Jest miłym wujaszkiem Jaspera. W opowieści ma 25 lat.

Khaizer- Jeden ze starszych strażników zamku królewskiego. Nie uznaje wampirów za osoby bardzo szkodliwe i niebezpieczne, jednak jest w stanie z jakimś zawalczyć. Przyjaźni się z Cruzarem. Jego partnerem jest Macabre i bardzo go kocha. W opowieści ma 34 lata

Eterna - Łowczyni, która dostała dożywotni zakaz uczestniczenia w straży królewskiej i została wysłana do miasta kilkaset kilometrów dalej. W opowieści ma 27 lat.

Rufous- kowal w małym miasteczku. Uważa, że wampiry to kompletna bzdura. Ma ogromny temperament. W trakcie trwania opowieści ma 45 lat.

Dr. Lofty- podkochująca się w Eternie pokojówka mieszkająca w zamku księcia Asriela, królowej Toriel i króla Asgora. W trakcie trwania opowieści ma 19 lat. 

A teraz czas na nowe postacie:

Luxure(Lust) - główny lokaj i "pokojówka" w zamku Lorda Reapera i Géno. W przyszłości najlepszy przyjaciel Encre. Zawsze jest miły i jest typem romantyka. Do każdego mówi skarbie, kochanie lub kochaniutki, ale nigdy nie mówi tego jako zakochany w kimś. W opowieści ma 230 lat.

Reaper - najlepszy przyjaciel Fallacy'ego. Jego partner Géno jest mądrzejszy i większość decyzji to właśnie on podejmuje. Reaper jest miły, nieufny, bardzo gościnny, ale na ogół jest miłym wujaszkiem. W opowieści ma 370 lat.

Géno - Partner Reapera ( nie zmieniłam imienia, bo po francusku jest dość długie i dziwne). W przyszłości najlepszy przyjaciel Encre i Jaspera. Uwielbia zwierzęta, grać na pianinie i skrzypcach. W opowieści ma 300 lat.

Eric - lokaj, najlepszy przyjaciel Lusta ( głównie dlatego, że załatwia mu modne ubrania itd. XD)Uwielbia służyć w tym zamku. Następnie pomaga Encre'mu w pewnej sytuacji która się wydarzy ( tutaj będzie niespodzianka) Zna się na medycynie i chorobach. W opowieści ma 250 lat.

Jeśli kogoś nie dodałam to tak samo jak w poprzednim wstępie będę na bieżąco wstawiać dane postacie. Mam nadzieję, że wam się spodoba ten monolog. Przy okazji zaczęłam pisać książkę na koncie unexpectedartist to wprawdzie nie Errorink ani sans aus, ale i tak polecam sprawdzić. Książka jest pisana na 2 języki.

***

~679 słów ~

Vampireverse Wampirze Kły Część 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz