🥦Mizeryja
Poznaliście się podczas wakacji. Chłopak wpadł na ciebie, gdy biegł na jedno ze spotkań z All Mightem (oczywiście ty tego nie wiedziałaś) i po istnym tsunami przeprosin zaczęliście rozmawiać. Tak się zagadaliście, że spóźnił się o prawie godzinę i symbol pokoju był na niego zły (całe szczęście nie bardzo)
💥 Bakumid
Tuż przed egzaminem do U.A. usłyszałaś, jak krzyczy, że będzie najlepszy. Wszyscy słyszeli, jednak to ty postanowiłaś się mu odgryźć. Podeszłaś do nabuzowanego jeża, aby skarcić go za zachowanie, jednak obróciło się to w kłótnie, a później w zakład, kto zdobędzie więcej punktów. Skończyło się na tym, że zdaliście z taką samą ich ilością. Oboje byliście wściekli.
🧍♂️Szczoto
Jesteś siostrą cioci brata kuzynki sąsiada psa kolegi ogrodnika wujka wnuka dziadka Hawksa.
Tak poważnie, przeprowadziłaś się spowrotem do Japonii, aby zamieszkać u dalekiego kuzyna swojej mamy (i z pewnością zdać do U.A.), który bezzwłocznie musiał naopowiadać Endeavorowi, że taki VIP przylatuje (hehe przylatuje śmieszny żart) po latach na stare śmieci. Jak bardzo nie znoszę Edka, tak współczuję mu, bo poza pracą, przez następny szmat czasu głównie to ty będziesz na tapecie. I nie dlatego, ze nie jesteś wspaniałą osobą, tylko dlatego, że będzie o tobie nawijał bez przerwy.🍓Kiwishima
Poznaliście się jeszcze w gimnazjum. Grał z Miną w prawda czy wyzwanie. Z nudów. Kazała mu zagadać do jakiejkolwiek dziewczyny na ulicy i wyciągnąć od niej numer. Poza nimi, na szczęście, na tej ulicy akurat byłaś tylko ty.
🔋Duracell
Uratował twoje mleko przed upadkiem w spożywczaku.
🍗 Chicken nugget
Odpowiedział na twojego tweeta.
Wasza konwersacja ciągnęła się tak długo, że w końcu przenieśliście się na prywatny.⚱️Dab skrrt
Wpadł na ciebie, gdy kupował farbę do włosów. Stała na tyle wysoko, że musiał stanąć na palcach i przypadkowo cię szturchnął. Nie chciałaś kontaktu międzyludzkiego, szczególnie tego dnia, więc warknęłaś na niego, a on nie pozostał ci dłużny. Skończyło się na tym, że wcisnął ci swój numer.
💋 Shiggy
Poznaliście się przez Spinnera. Nigdy nie opowiadałaś się po żadnej stronie, bo odkąd pamiętasz miałaś raczej niekonwencjonalne spojrzenie na świat. Nie miałaś więc problemu ani z zadawaniem się z "bohaterami", ani "złoczyńcami".
CZYTASZ
My Hero Academia Preferencje czy tam whatever u call it
Fanfictionśrednio chcę to pisać tak szczerze, ale jako, że moja siostra potwornie ubolewa nad brakiem porządnego dzieła tego typu na polskim wattpadzie, a podoba jej się mój styl pisania, podejmuję się wyzwania i napiszę to. występują: - Deku ten cienias - B...