🦋Jak się poznaliście?
Pocieszałaś go na egzaminie wstępnym do U.A.. Tamaki Był bardzo zestresowany i ledwie trzymał się na nogach. Powiedziałaś mu, że będziecie działać razem i żeby się nie martwił, bo na sto procent wtedy oboje się dostaniecie. I tak też się stało, bo dostaliście się, a wasze punkty na liście były jedynie za Nejire i Mirio. Tak, mieliście ich taką samą ilość.
🦋Familia
Twój tata (mozesz mu nadać imię jakie chcesz) ma kwiaciarnię, a mama to Kaina Tsutsumi (nazwisko po ojcu i z nim zostałaś po narodzinach)
🦋Drugie spotkanie
Zapomnieliście wymienić się jakimikolwiek kontaktami. Serio. Z tej przyczyny zobaczyliście się dopiero w klasie, kiedy okazało się, że oboje zadaliście, ucieszyłaś się jak głupia i zobaczyłaś cień radości w oczach ciemnowłosego. Po lekcjach wybraliście się na bubble tea i tym razem nie zapomnieliście wymienić się numerami.
Wtedy też przykleił się do was Mirio, a chwilę później Nejire. Twój towarzysz z początku nie był zbytnio zachwycony, ale zdradzę ci w sekrecie, że staliście się dość zgraną grupą po stosunkowo krótkim czasie.
🦋Twój quirk
Riffle (z tym, że masz podwójna lufę) (twoje włosy są niebiesko fioletowe, a nie fioletowo różowe)
🦋Twoje hero name
DoubleBullet
🦋Czy masz zwierzę i jakie to zwierzę?
Nie
🦋Kiedy spędzacie czas razem
Zazwyczaj słuchacie muzyki z winyli. Często przeglądacie atlasy z motylami, bo oboje bardzo lubicie te śliczne stworzenia. Bywa również tak, że razem uczycie się rysować. Rezultaty bywają marne, ale masz wtedy przynajmniej szansę usłyszeć śmiech chłopaka.
🦋Czy śpisz z pluszakami?
Tak. Masz materac z pluszaków, bo ci się nie mieszczą (tamaki czasem się w nich chowa)
🦋Po jakim czasie zostaliście przyjaciółmi?
Tak poważnie zżyliście się pod koniec drugiej klasy, czyli po prawie dwóch latach.
🦋Przyjaźń to (nie) magia
Chłopak codziennie pojawia się przed twoimi drzwiami, aby razem pójść na lekcje. Nie ważne, czy na osiedlu, czy w akademiku. Pojawiacie się na lekcjach razem i opuszczacie je razem. Z tym, że przy wychodzeniu jest was dwa razy więcej, bo przyłączają się do was dwie kolorowe czupryny. Dokładniej żółta i fioletowa.
🦋Wasza ulubiona bajka dla dzieci
Kubuś Puchatek (serio)
🦋Reakcja na akademik
Tamaki po prostu stanął w kącie sali.
🦋Oglądanie horroru
Usiedliście we czwórkę na łóżku w pokoju Tamakiego. Przez chwilę panował absolutnie niekontrolowany chaos, aż w końcu w twojej głowie uformował się szatański plan. Wyciągnęłaś laptopa i szybko coś wstukałaś na klawiaturze. Zgasiłaś światło, czym uciszyłaś towarzystwo, które spojrzało na ciebie z pytaniem wymalowanym na twarzach
- Oglądamy horror - rzekłaś z nieopisaną dumą, po czym dosiadłaś się do gromady i pokazałaś im wyświetlacz laptopa. Mirio od razu bardzo się podekscytował, Nejire już zasłoniła oczy, natomiast Amajiki patrzył się w ekran z przerażeniem.
- To nie jest dobry pomysł...
- Wiem. Jest świetny - uśmiechnęłaś się szeroko i wcisnęłaś spację.
Zaczęła się zabawa. Z każdą kolejną minutą tamaki zbliżał się do ciebie, a w połowie filmu zwyczajnie złapał się ciebie kurczowo i ani mu się śniło puścić.
- Aż tak się boisz? - uśmiechnęłaś się lekko, bo rozbawiło cię nieco zachowanie przyjaciela. Tamaki, zażenowany, nie skomentował w żaden sposób, ani nie odpowiedział na pytanie. Za to ty nie potrzebowałaś odpowiedzi chłopaka, żeby wiedzieć, że faktycznie jest przestraszony.
Przytuliłaś go i poczułaś, że nieco się rozluźnił. Po skończonym filmie musiałaś zostać w jego pokoju na pół godziny, bo nie chciał cię puścić.
🦋Kto pierwszy załapał crusha?
On.
CZYTASZ
My Hero Academia Preferencje czy tam whatever u call it
ספרות חובביםśrednio chcę to pisać tak szczerze, ale jako, że moja siostra potwornie ubolewa nad brakiem porządnego dzieła tego typu na polskim wattpadzie, a podoba jej się mój styl pisania, podejmuję się wyzwania i napiszę to. występują: - Deku ten cienias - B...