Postanowiłam że zrobię maraton
Cieszcie się
(2/5)🥦Brokuł
Z Deku bardzo łatwo się zaprzyjaźnić. Bardzo szybko staliście się sklejkami - wszystko robicie razem. Nawet po szkole ubieracie matchingowe bluzy. Często razem się uczycie, jednak w co najmniej połowie przypadków kończy się to wygłupianiem.
Chłopak zaczął papugować od ciebie małe rzeczy, np. ty pomalowałaś paznokcie? On też! Zrobiłaś pasemka? Następnego dnia Izuku wszedł do klasy ze świeżutką fryzurą. Nawet Bakugou zaczął się niepokoić.💥Krul morderczyh eksplozji
Wasza "przyjaźń" polega na kłóceniu się kilkanaście razy w ciągu dnia. Dużo razem trenujecie, przez co znacie wszystkie swoje słabe punkty. W Mortal Kombat też. Skąd wiesz, że tak naprawdę cię toleruje, czy, jak zwał normalny człowiek, lubi? Otóż, śmieje się z ciebie inaczej, a kiedy ktoś inny próbuje to robić... Cóż, świetlaną przyszłość widzę.
Znicze.
Oczywiście ty również na swój sposób pokazujesz mu swoją znikomą sympatię do jego osoby. Czasami, żeby go rozproszyć podczas kłótni, czochrasz mu włosy, przez co wygląda jak bardzo zdezorientowany kot, który nie wiedział, czy pokazać jak się czuje, czy wyjść z fochem do momentu, kiedy usłyszy wkładanie jedzenia do miski.
🧍♂️ Ciepło - zimno
Czytaliście razem dużo książek. Z czasem poza tematem książek, pojawiły się inne. W ten sposób powoli rozkwitała między wami przyjaźń. Bardzo dużo piszecie na mess, ale chłopak potrafi zostawić cię na odczytanym na kilka godzin, bo zapomina wysłać wiadomość.
🍓 Edgy
Wszyscy wiedzą, że zostaliście instant bestis. Praktycznie codziennie gdzieś razem wychodziliście na dwór, szczególnie w wakacje. Chłopak wręcz cierpiał, kiedy wyjechałaś z rodzicami na dwa tygodnie urlopu w góry i nie miał kogo z Miną na siłę wyciągać z PiEcZaRy. Tobie oczywiście również brakowało twojego kolorowego gangu stojącego pod blokiem, krzyczącego w twoje okno.
(Nawet pewnego dnia, gdy byłaś chora, twoja mama pogoniła ich ze ścierą)
Nikt nigdy cię tak nie wyściskał, jak Kiri, kiedy zobaczył cię po tym czasie rozłąki. Wypytał ciebie o dosłownie każdy szczegół twojej wycieczki, chociaż zdawałaś mu relację ze wszystkiego, co robiłaś (mina oczywiście też była zainteresowana, jednak nie obyło się bez pytań o chłopaków)
Dopiero wtedy poczułaś, czym jest prawdziwa przyjaźń.🔋Piorunochron
Minecraft? Liga?? Among us??? Jasne! W cokolwiek chcesz zagrać, Denki już siedzi przy komputerze ze słuchawkami i czeka na vc. Bardzo polubił twój śmiech, czasem robi głupie błędy podczas grania tylko po to, aby usłyszeć, jak rechoczesz. Oczywiście głupie żarty też wchodzą w grę.
Jednakże Kaminari potrafi być poważny. Przynajmniej stara się, jak może. Gdy tylko potrzebujesz się wygadać, bo coś ci nie poszło, gorzej się czujesz, lub tracisz wiarę w ludzkość, blondyn jest w stanie rzucić wszystko, aby tylko cię przytulić. Warto wspomnieć, że ty czasem nie chcesz mu na to pozwolić. Wysyłasz mu głosówki, na które bezzwłocznie odpowiada.
Czasem nazywasz go simpem... Chłopak coraz rzadziej protestuje... 🤔🍗 Widzę na rzulto
Zacznijmy od tego, że jemu to się najlepiej ventuje, jakkolwiek to brzmi. Nie wiesz, czy to przez to, że dobrze cię zna, ale jest bardzo dobry w uspokajaniu ciebie.
Kolejna sprawa - twój pies go uwielbia, z wzajemnością. czasem masz wrażenie, że sama wyprowadzasz dwóch chłopów, a nie wy razem Gizmo. Keigo nieironicznie tarza się z wilczurem na trawie i uważa to za świetną rozrywkę.
Trzeba dodać, że pies jest jego rozmiarów.⚱️Walking dead
W waszym przypadku raczej nie jest magicznie. Ciągle do siebie pyskujecie, chamsko się odzywacie i burczycie. Shigaraki jest zmęczony gdy tylko widzi was w jednym pomieszczeniu, a Toga lubi się śmiać, kiedy go zroastujesz.
Jest jedno "ale". Gdyby ktokolwiek chciał zrobić ci krzywdę, Dabi podejmie działania bez zbędnej zwłoki, a jeżeli włos ci z głowy spadnie... ojoj.
Ty umiesz sama o siebie zadbać, jednak czasem pozwalasz mu się wyszaleć. Mamy równouprawnienie, bawicie się na zmianę.💋 Ikona Eveline
Kotki. Bardzo dużo oglądania śmiesznych kotków. Netflix do piątej rano też jest jedną z waszych ulubionych aktywności. Niestety nie spędzacie razem zbyt wiele czasu, bo Shiggy jest raczej zajęty rzeczami, o których nie masz pojęcia.
CZYTASZ
My Hero Academia Preferencje czy tam whatever u call it
Fiksi Penggemarśrednio chcę to pisać tak szczerze, ale jako, że moja siostra potwornie ubolewa nad brakiem porządnego dzieła tego typu na polskim wattpadzie, a podoba jej się mój styl pisania, podejmuję się wyzwania i napiszę to. występują: - Deku ten cienias - B...