🥦Midąriyją
To ty tulisz tą zieloną kluchę. Zazwyczaj to on jest małą łyżeczką. I panikuje, kiedy ruszysz się z miejsca. Lubi, kiedy czasem miętolisz jego gęstą czuprynę.
💥Bąkugóu
Macie dwa stany: 1, kiedy bakumid jest w miarę spokojny (jak na niego) oraz 2, kiedy nawet on czuje że potrzebuje się uspokoić bo mu pikawa siądzie.
W stanie numer 1 leżysz na jego klacie i oboje robicie sobie co chcecie, to znaczy czytacie książki, mangi, gracie na telefonach i tym podobne.
W stanie numer 2 bakuhoe najczęściej zabiera cię tak jak stoisz z miejsca, zdarza się nawet, że przerzuca przez ramię, później układa na łóżku i sam dołącza i obejmuje cię w talii, czekając, aż wtulisz go w siebie. Uspokaja go bicie twojego serca. Często bawisz się jego wlosami
(Dodam, że bakugou jest wniebowzięty, kiedy dodatkowo położysz na nim nogę, ale nigdy tego nie przyzna.)
🧍♂️Śhótó
Leżysz i nic nie robisz, a on albo przytula cię od tyłu, co robi z ciebie małą łyżeczkę, albo bawi się twoimi włosami.
Kiedy on siedzi na telefonie, przytulasz się do jego ramienia, które zazwyczaj leży oparte o cokolwiek, co jest pod wami.
Jednak nigdy nie pozwalacie, żeby stary Todoroki się o tym dowiedział, bo zostałby po was tylko popiół...
🍓Kiriśhimą
Chyba nie muszę tłumaczyć, że najbardziej męska pozycja, w jakiej możecie chillować to ta, w której Kiri może cię objąć i mieć pewność, że nic ci nie będzie?
To zawsze on przytula ciebie. Od tyłu, od boku, od przodu. Nie ma innej opcji. Może mu krew nie dopływać do rąk, ale to tobie musi być wygodnie i on musi wiedzieć, że jesteś bezpieczna.
🔋Kąmińąri
On to leży na twoich piersiach, czego się spodziewałaś po Denkim XDD
🍗Kęigó
Jesteś zawsze małą łyżeczką przez jego skrzydła. Często zagląda ci przez ramię i obserwuje, co oglądasz lub czyta książki razem z tobą.
Jednak czasem robi sobie z ciebie materac. Lubi przy okazji rzucić jakimś sprośnym żarcikiem, ale tylko od czasu do czasu. I oczywiście bez pokrycia w rzeczywistości - nic poza leżeniem spokojnie i tuleniem. I okazjonalnymi całusami w nos.
⚱️Dąbi
Rzadko się to zdarza, ale leżysz na nim. Najbardziej lubi kiedy masz odsłonięte plecy, bo lubi dotyk twojej skóry. Tylko cicho, nie wiesz tego ode mnie-
💋Tómurą
Leżycie bokiem, przytulasz go do siebie. Głęboko w środku jest bardzo delikatny i bardzo zraniony. Pokazuje to tylko wieczorami, kiedy leżycie razem słuchając muzyki.
CZYTASZ
My Hero Academia Preferencje czy tam whatever u call it
Fanfictionśrednio chcę to pisać tak szczerze, ale jako, że moja siostra potwornie ubolewa nad brakiem porządnego dzieła tego typu na polskim wattpadzie, a podoba jej się mój styl pisania, podejmuję się wyzwania i napiszę to. występują: - Deku ten cienias - B...