catching feelings

40 2 0
                                    

czyli jak to się stało ‼️

(On)

🥦 Czemu jeszcze masz ręce

Zorientował się, kiedy wtuliłaś się w niego najbardziej, jak się dało podczas oglądania horroru. Nagle zrobiło mu się gorąco, w dodatku przez łeb przemknęło mu kilka dziwnych myśli... A mówią, że to dziewczyny łapią obsesje zamiast crusha...

💥 Redpill na eksplozjach

Pokłóciliście się. Niby nic nowego, ale nie odzywałaś się do niego przez dłuższy czas. Wtedy zauważył, że on nie tylko cię toleruje. Polubił twoje towarzystwo i heroicznie przyznał się do tego, że potrzebuje twojej uwagi. Jednak to, że się przyznał nie oznaczało, że się z tym pogodził.

🧍‍♂️daddy issues

Cisza zaczęła go bardzo irytować. Nie umiał czytać książek sam. Nie umiał się sam uczyć. Potrzebował, abyś czasem mu coś wytłumaczyła, czasem potrzebowała jego pomocy, a czasem jeszcze marudziła, że ci się nie chce.

Chłopak sam nie był w stanie domyślić się, co mu dolega, więc zapytał Midoriyi, który uświadomił mu, że zaczął lubić cię za bardzo.

🍓crocs fan

Nawet nie wiesz, jaki był z siebie dumny, gdy uświadomił sobie, że jesteś dla niego kimś więcej niż przyjaciółką. Uznał to za bardzo męskie.

Tylko kiedy i jak? Pewnego dnia podczas treningu zrobiłaś sobie krzywdę. Niby nic wielkiego, ale bolało okropnie. Widać mocno unerwione miejsce. Jego serce wręcz się rozpłynęło, gdy usłyszał, że chcesz żeby to on ci pomógł, a nie twój wybuchowy kuzyn.

🔋prawdziwy gejmer

Chłopak lubi śliczne laski, prawda? Dlatego od początku na ciebie poleciał (nie życzę sobie komentarzy, że "słaby gust" albo "jestem wyjątkiem" itp. bo to nie prawda. Wszystkie jesteście piękne i proszę mi nie pisać głupot), jednak kiedy zaczął też lecieć na twoją osobowość, twój śmiech, te wszystkie małe rzeczy, które dla niego robisz... Zrozumiał, że jesteś wyjątkowa.

🍗i am speed

Uświadomił sobie to dopiero kiedy Gizmo się zagubił i się rozpłakałaś. Nigdy wcześniej nie czuł czegoś takiego, ale od razu zorientował się, że coś do ciebie czuje. Trzeba przyznać, że był mocno zdziwiony, ale napewno nie zawiedziony.

Dodam jeszcze, że w tamtym momencie miał ochotę zamknąć cię w uścisku i nigdy nie puszczać, ale wiedział, że do końca życia będziesz płakać za swoim kochanym wilczurem, więc postanowił znaleźć go nawet za cenę nie zjedzenia kubełka w KFC.

⚱️palnik gazowy

Zaczęłaś go irytować bardziej niż zwykle. Problem pojawił się wtedy, kiedy był rozdrażniony, bo nie było cię z nim, ale kiedy już się spotkaliście, nie mogliście przestać się kłócić. Zaczęłaś podejrzewać, że chce się ciebie pozbyć, co w rzeczywistości nie było ani trochę zgodne z prawdą. Dabi po prostu bardzo starał się zamurować w sobie uczucie, które powoli w nim rozkwitało i stłumić świadomość, że jesteś dla niego tak ważna.

💋Mwah but make it dry

Spostrzegł, że jesteś dla niego bardziej urocza niż śmieszne kotki na YouTube.

My Hero Academia Preferencje czy tam whatever u call itOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz