Oglądanie horroru

51 2 0
                                    

U góry chrabja kocurula proszę się przywitać (to moja kreacja którą prawdopodobnie niedługo będziecie mogli zobaczyć nie tylko tutaj drodzy widzowie)

Ogólnie to to tak po krotce gdyż nie mam doświadczenia w oglądaniu takich rzeczy...

(5/5)

🥦zlamas

Darliscie się oboje, Bakugou myślał, że ktoś stworzył jego klona. Shoto natomiast zaczął panikować i już miał dzwonić po pogotowie, kiedy nagle ucichliście.

💥pan wybuszek

Darł się jak baba. Gdyby nie on, byłby to dla ciebie zwykły film, ale po prostu nie mogłaś przestać się z niego śmiać.

Później chodził obrażony przez tydzień.

🧍‍♂️fds

Siedział z kamienną twarzą. Dosłowne zero reakcji. Ty za to byłaś zbyt wciągnięta w fabułę, żeby bać się czegokolwiek.

🍓tendou ale nie wydaje odgłosów kaczek

On, jako iż jest męskim mężczyzną, nie bał się ani przez momencik. Jednak jego serduszko się roztopiło, kiedy kurczowo złapałaś się jego ręki i chowałaś za jego ramię, gdy pojawiały się straszne sceny.

🔋 akumulator

Darliście się w niebogłosy. Denki przypadkiem lekko kopnął cię prądem, co było dla niego jeszcze gorszym horrorem.

🍗skura kości i piura

Dla was horror to istny kabaret. Śmialiście się głośno, tak głośno, że twój sąsiad przyszedł was ogarnąć. Z miotłą.

(Jak zobaczył skrzydlatego powiedział, że mógł przytargać stracha na wróble)

⚱️już nawet bez skóry

To wy tworzycie horrory. W prawdziwym życiu.

💋 Reklamy kosmetyków: przed

Dla was horror był tak nudny, że zasnęliście.

My Hero Academia Preferencje czy tam whatever u call itOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz