🦋Jak uświadomiliście sobie, że to nie zwykłe zauroczenie?
Ty:
Kiedy mocno oberwałaś będąc na praktykach, pierwsze, co przyszło ci na myśl, gdy odzyskałaś przytomność, to czy Tamaki wie i czy się o ciebie martwił. Kiedy zobaczyłaś, jak płacze na korytarzu szpitala, pękło ci serce.
On:
Kiedy za dużo rozmawiał o tobie z Mirio i Nejire, zaczęli się z niego śmiać, że chyba ktoś mu się podoba. Biedny zamknął się wtedy w sobie i przestał o tobie mówić i zaczął pisać pamiętnik, w którym pisał głównie o tobie. Kiedy po paru miesiącach przeczytał wszystkie notatki, jakie zgromadził, uświadomił sobie, że jednak jego przyjaciele mieli rację.
🦋 Catching feelings
(Taki crush a nie zakochanie cn..)
Zamiast w kąt wołał po prostu pójść do ciebie. Nie mógł się jednak o nic oprzeć głową, bo jesteś od niego nieco niższa. A ty zawsze chętnie pocieszałaś go i podnosiłaś na duchu.
🦋Kto pierwszy pocałował?
Chyba nie muszę mówić, że ty.
🦋Jak do tego doszło?
Nie wiem/J
A tak poważnie:Siedzieliście sobie razem na kocu gdzieś zaszyci. Tylko wy wiedzieliscie, jak przyjść w to miejsce. Wokół was latało dużo motyli i innych pięknych owadów, które oglądaliście z niemałym zapałem.
- Właściwie to dlaczego tak bardzo kochasz motyle? - zapytałaś go po dłuższym momencie ciszy. Tamaki na chwilę przestał obserwować niezwykle rzadkiego osobnika i spojrzał na ciebie.
- Są takie... Delikatne... I piękne - uśmiechnął się delikatnie. Był podekscytowany i doskonale o tym wiedziałaś. Jego reakcja na jakiekolwiek pytanie dotyczące jego pasji rozczulała cię za każdym razem.
On był po prostu taki idealny w twoich oczach.
Uśmiechnęłaś się, a chłopak wrócił do podziwiania pięknego okazu. Wtedy coś cię tknęło.
- Tamaki? - kiedy się odwrócił, zawahałaś się. Jednak była to króciutka chwila. Pochyliłaś się do przodu i zostawiłaś na jego ustach delikatny, niedługi pocałunek. W tym samym momencie wszystkie motyle, które siedziały i grzały skrzydełka w promieniach słońca, wzbiły się w powietrze, pokazując tysiące kolorów i wzorów.
Tamaki zdębiał. I tak przez następne pół godziny siedział czerwony, co jakiś czas dotykając swoich ust w niedowierzaniu.
🦋Kto powiedział pierwsze "kocham cię"?
O dziwo on
🦋 Jakiej sytuacji wyznał(aś) miłość?
Kiedy wyszliście z motylarni. Świetnie się bawiliście, oglądając egzotyczne motyle z bardzo różnych krajów. Niektóre z nich były tak ogromne, że niemal zakrywały skrzydłami wasze twarze.
Przed budynkiem złapał cię za ręce, co sam z siebie robił bardzo rzadko i spojrzał ci w oczy, oczywiście soczyście się rumieniąc i wyznał ci to wspaniałe uczucie. Przytuliłaś go i nawet uniosłaś. Przestraszył się, że jest tak ciężki, że jeszcze cię zgniecie.
🦋 Jak na siebie mówicie?
Mówicie do siebie głównie słońce, ewentualnie po imieniu (musisz sb wymyślić jak zdrabniać jego imię lol)
🦋 Rzecz, którą powiedział, przez którą szczerze się rozpłakałaś.
- Co za intelektualny gałgan - powiedział pewnego razu Amajiki, kiedy usłyszał przemowę nikogo innego jak Neito Monomy - jeszcze bezczelnie czepia się Kirishimy.
Rozesmiałaś się tak bardzo, że nie mogłaś oddychać. Twój przyjaciel spanikował, że przez niego coś ci się stanie, ale całe szczęście się nie zakrztusiłaś. Kiedy się wyprostowałaś, spojrzałaś na niego i po prostu zapytałaś.
- skąd ty wziąłeś ten tekst?
- Który? - zapytał zbity z tropu - "intelektualny gałgan"?
Wybuchłaś śmiechem ponownie, nie mogąc tym razem powstrzymać łez. Tym razem jednak cytat usłyszeli również Mirio i Nejire, którzy również zaczęli rechotać. A Amajiki wciąż nie wiedział, co tak zabawnego zrobił.
(Nie wyobrażam sobie, żeby tamaki był w stanie powiedzieć coś przez co byłabyś smutna sry)
CZYTASZ
My Hero Academia Preferencje czy tam whatever u call it
Fanficśrednio chcę to pisać tak szczerze, ale jako, że moja siostra potwornie ubolewa nad brakiem porządnego dzieła tego typu na polskim wattpadzie, a podoba jej się mój styl pisania, podejmuję się wyzwania i napiszę to. występują: - Deku ten cienias - B...