smiley face

153 25 69
                                    

Druhý den poté, co ho Louis včera vyprovodil až k domu, se měl Harry zastavit pro svůj sešit. Zatím proběhla jen jedna hodina, hodina ekonomie, kde psali test, který podle svých slov Harry totálně pokazil. Jeho nálada se toulala na bodu mrazu, jelikož se na test vážně snažil učit, ale učivo, které právě probírali ho tak nebavilo, že to prostě a jednoduše nešlo. 

Zaklepal na dveře a poodstoupil. Z kabinetu vylezl mladý učitel. Harry ho znal. Učil zde dva roky, jeho hodiny byly uvolněné a žáci ho měli rádi. Spekulovalo se, že kouřil občas trávu, jen tak, pro zábavu. Také psal básničky, občas se o nich zmiňoval, ale nikdy se nikomu nepodařilo zjistit, jakou knihu vydal, jelikož používal pseudonym. Chodil oblékaný do černé, ale vlasy čas od času nabarvil na nějakou šílenou barvu jen proto, aby je po dvou měsících celé shodil. Ale i oholenou hlavu si nechával barvit. Harry pamatoval, jak na ní měl namalované květiny. 

„Copak tě přivádí do našeho kabinetu?" zeptal se učitel, Zayn Malik. Vždy mluvil tak trochu zvláštně, používal spisovná slova, někdy dokonce archaismy. Vyžíval se v tom. Paradoxně ale neučil angličtinu, nýbrž výtvarnou výchovu. 

„Nevrácený sešit. Pan učitel Tomlinson tu je?" 

Zayn se otočil do kabinetu a zavolal: „Lojzo?!" 

Ticho. 

„Tak bohužel. Louis má asi spojené hodiny a učí přes přestávku. Chceš-li mu ovšem něco vzkázat, jsem ti k službám." 

„Nemohl byste se podívat třeba na jeho stůl, jestli tam někde neleží velký sešit se jménem Harry Styles a nápisem matematika?" zaškemral Harry. Tenhle kabinet byl snad nejvzdálenější místo od Harryho třídy, jaké mohlo existovat. Na škole byly obsazené všechny, a tak dostal Zayn při svém nástupu kabinet ve sklepě. A tam se dalo jít jen dvěma místy, každé bylo na jiném konci školy. Jenže z nějakého důvodu byly dveře přímo uprostřed zamčené, takže musel Harry jít přes celou školu ke schodišti, sejít do sklepa a pak ještě projít pár děsivých uliček, aby se ke kabinetu dostal. 

„Harry Styles?" zarazil se Zayn. „To víš, že se mrknu, počkej." najednou mluvil úplně normálně. Harry nechápal změnu v jeho chování, ale neřešil. 

Zayn zašel do kabinetu, aby se po chvíli vrátil se sešitem v rukou. 

„Jeden sešit z matematiky pro jistého Harryho Stylese!" zvolal. Harry si vzal svůj sešit, poděkoval a zmizel pryč. 

Zayn zabouchl dveře a napsal Louisovi, se kterým se za tu chvíli, co zde byl, vážně spřátelil, textovou zprávu. 

Byl tu Harry Styles, chtel svuj sesit z matematiky, ktery jsem mu i dal. Rekni, je to ten kudrnaty klucina, o kterem jsi mi vypravel? Ten se zelenyma ocima plnyma lasky? Ten, ktery pod tvym pohledem porad rudne?

Louisovi přišla do hodiny, které byly vlastně dvě a on je spojil v jednu, aby zkrátil žákům i sobě přestávku, zpráva a on si ji potají přečetl. Musel se zamračit. Zaynovi o Harrym navykládal očividně až moc. 

Harry se mezitím vrátil do třídy, tak akorát včas na hodinu angličtiny. Nějak ji přežil a pak měla přijít matematika. Z nějakého důvodu moc nevěřil, že mu Louis sešit přinese, proto si pro něj došel radši sám. Zazvonilo a Louis vešel do třídy. Všichni se postavili a po pozdravu a pokynu zas usadili. 

„Včera jsem si zjistil, co berete a co jste doposud brali. Budeme tedy pokračovat od bodu, kterým jste skončili. Nejdřív ale potřebuji vědět, jak na tom jste. Připravil jsem si pro vás malý testík. Prosím, snažte se ho vyplnit co nejlépe, i když není na známky, ale je čistě orientační pro mě, abych věděl, jak rychle můžu postupovat, čemu se ještě věnovat a co pokládat za probrané. Všechno jsou to příklady z vašich sešitů. Nicole, mohla bys prosím rozdat ty testy?" Harry se lehce vyděsil a otevřel sešit na stránce, kde je jeden z příkladů, kterým nerozumí. Chtěl si alespoň trošku oživit, jak ho počítat, protože to byl příklad jednoduchý a on nechtěl být před Louisem za blbce. Když v tom mu padl pohled ne na rudé vykřičníky kolem celého příkladu, ale na smajlíka, nakresleného v rohu sešitu černou fixou. Měl křížky místo očí a stálo u něj přání hezkého dne. Harry se usmál a podepřel si rukou bradu, aby si mohl začít hrát se svým spodním rtem. Pak vzhlédl k Louisovi, který na něj upíral svůj zrak. Oba se na sebe usmáli. 

Harry zavřel sešit a pustil se do psaní testu. Byl v celku jednoduchý, ale něco mu stále dělalo problémy. Hlavně tam byl ten příklad, který měl kolem sebe v jeho sešitě hromadu vykřičníků. Některé mu prostě daly zabrat, jiné mu šly lépe. 

Na závěr testu tužkou nakreslil do rohu totožného smajlíka a připsal odpověď. 

you too <3


Kratší, ale na mou obranu... Třetí za dva dny :D
Uvidíme se někdy u čtvrté :p

The Secret (LS, CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat