6

676 7 0
                                    

*POV Pablo (ja nog steeds)*
Na een kwartier gaan de meiden eruit en gaan nog in de zon liggen om een kleurtje te krijgen. Ze praten en beetje en Pedro en ik ook. 'Gast,' zegt hij.
'Wat?' vroeg ik.
'Zoen dr gewoon'.
'Wat? Nee'.
'Waarom niet jullie vinden elkaar leuk'.
'Denk je?' vraag ik onzeker.
'Bro, ze vindt je echt leuk'.
Ik moet glimlachen en ik voel dat ik verlegen word. 'Word Pablo een beetje verlegen,' vraagt Pedro plagerig. Ik zeg niks. Na een kwartier gaan wij er ook uit. We gaan ook nog in de zon liggen.
'Wanneer willen jullie eten?' vraag ik aan de groep. 'Hoelang duurt het om het eten te maken?' vraag Gloria. 'Zeker een uur,' zeg ik. 'Ja begin al maar dan, waarschijnlijk hebben we over een uur wel honger,' zegt Pedro. De meiden knikken. 'Isgoed, kom Pedro wij gaan dan eten maken,' zeg ik. 'Wij kunnen misschien als het eten bijna klaar is de groentjes maken,' zegt Luna. 'Isgoed!'.

*POV Luna*
Na 10 minuten vragen Gloor en ik hoe het zit met de barbecue. 'We krijgen hem niet aan,' zeggen ze. Ik kijk Gloria lachend aan. 'Kom geef hier,' zeg ik terwijl ik de aansteker en de blokjes afpak van hun. 'Of jij het gaat kunnen,' zegt Pedro, 'als wij het niet kunnen, kan jij het ook niet'. Ik kijk hen grijzend aan. 'Oh ja?' vraag ik en ik wijs naar het vuur in de barbecue. 'Wacht wat? Huh?' vragen de jongens. 'Ja ik heb het aangekregen,' zeg ik trots. Gloria moet hard lachen en wij lopen weg zodat de jongens het vlees kunnen bakken. 'Ah Pablo, waar is het drinken?' vraag ik want ik heb best dorst. 'Ah wacht ik loop wel mee. Pedro moet jij iets hebben?' vraag ik. Hij zegt dat hij water wilt en ik knik. We lopen met z'n 3en naar de keuken. Ik pak 4 glazen water, 2 voor de meiden en 2 voor mij en Pedro. 'Hier,' zeg ik tegen de meiden. 'Gracias,' zeggen ze.

Tijdje later zegt Pablo dat het eten bijna klaar is en dat wij aan de groenten kunnen beginnen. Hij pakt kommetjes, snijplanken en messen. Gloria had een box mee genomen en we zetten wat muziek op. Als eerste speelt 'Though the dark' van One Direction. Ik zing uit volle borst mee. Gloria kende de tekst niet goed, maar luisterde naar mij. Toen het nummer klaar was vroeg ze verbaasd: 'Sinds wanneer kan jij zo goed zingen?'. Ik zei: 'Altijd al, maar nog nooit gezongen met mensen erbij'. Ze zei dat ik echt mooi kon zingen. Ik schudde mijn hoofd. Het 2de liedje was ook van One Direction, het liedje was 'Story of my life'. Ze kende dit liedje wel, dus we zongen allebei mee. Ze haalde de uithaal niet, ik wel. Ze keek verbaasd naar mij. Ik keek haar vragend aan. 'Meid je kan zo goed zingen, niet normaal,' zei ze. Hierna speelde wat WK liedjes af. 'Die vibe in die liedjes zijn zo goed,' zeg ik. Gloria is er mee eens.
Onze groenten zijn klaar dus we besloten om naar de jongens te gaan om te kijken hoe het daar staat. 'Hoe staat het hier?' vraagt Gloria als ze naast Pedro staat en hij slaat zijn arm om haar. 'Nog 5 minuutjes,' zegt hij. Pedro en Gloria gaan naar binnen om de borden, glazen, groenten en andere dingetjes op tafel te zetten. Ik sta naast Pablo. Ik kijk hem aan. Hij kijk geconcentreerd naar de barbecue. 'Jesus, wat is hij knap,' zeg ik tegen mezelf. 'Ja, het eten is klaar, help je het mee naar de tafel te brengen?' vraagt hij. Ik knik. 'Pas op het is nog warm,' zegt hij maar dat was te laat, ik voelde aan het bord en het was inderdaad warm. 'Ja, dat kwam wat te laat,' zeg ik. We moeten allebei lachen. 'Hier, neem die handdoek, dat is minder warm aan je handen,' zegt hij. Ik neem de handdoek aan en ik doe mijn handen rond de handdoek en pak zo het bord met vlees op. 'Het helpt, gracias,' zeg ik. 'De nada'. Pablo gaat naar de keuken en komt terug met 4 biertjes. 'Je weet toch dat we eigenlijk niet mogen drinken he en dat Luna minderjarig is,' zegt Pedro. '1 kan toch geen kwaad en wil je er 1 of niet?' vraagt hij. 'Nee normaal niet, we mogen gewoon niet dronken worden,' zegt hij. 'Ik wil er wel 1,' zeg ik want ookal drink ik niet veel, een biertje is wel altijd lekker. Iedereen is gezellig met elkaar aan het praten.

Ik zet dit nog snel op mijn verhaal op Instagram.

Ik zet dit nog snel op mijn verhaal op Instagram

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Geliked door @pedri, @pablogavi, @gloria.rojas, @fcbarcelona, ...
tagged: @pablogavi, @pedri, @gloria.rojas

Ik krijg ook nog een melding dat Gloria iets op haar verhaal heeft gepost.

Tagged: @pablogavi, @pedri, @luna

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Tagged: @pablogavi, @pedri, @luna.garcía

Pablo Gavi and I (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu