5

957 10 0
                                    

*POV Pablo*
Ik kijk op Instagram en zag dat Luna iets had gepost. 'Oh ja dat is waar ook!' zei ik tegen mezelf. 'Ze mag terug spelen.' Ik ben blij voor haar. Geen idee waarom ik het me zo hard aantrek, ik heb namelijk niks met meiden. Ik denk even na en ik ga het verhaal liken, fuck it, ik leef maar 1 keer. Ik heb het geliked. 'Zou ik er op reageren?' vraag ik mezelf af. 'Nee dat gaat te ver, dat is de volgende stap,' zeg ik.

Paar uur later krijg ik een idee om te gaan zwemmen in het zwembad. Mijn ouders en zus zijn weg dus ik heb het hele casa voor mezelf. Ik vraag aan Pedro of hij wilt komen.
Pa: Yooo gast, zin om te komen zwemmen?
Pe: Ja chill, mag Gloria meekomen?
Pa: ¡Por supuesto! (zeker!)
Pe: Top ik vraag der
Pe: ze wilt mee als Luna mee mag
Pa: wilt ze dat zelf of wil jij dat ik met der praat?
Pe: wilt ze zelf, anders is ze het enige meisje
Pa: uh ja laat ze maar komen, ik heb der nummer niet dus zorg jij dat Gloria dat dan stuurt?
Pe: Sí, hoe laat?
Pa: 17u?
Pe: top tot dan!
Pa: top

Oké nu begin ik te stressen. Geen idee waarom. Is het omdat Luna komt? Waarschijnlijk wel. Ik adem paar keer diep en nu verheug ik me erop dat ze komt. Ik stuur nog snel naar Pedro dat we met z'n allen hier kunnen bbq'en. Het is toch lekker warm.
Pa: Als jullie willen kunnen we hier bbq'en
Pe: Ja top! Luna komt mee trouwens
Pa: isg

Oke, nog 2u en de rest is hier. Ik neem snel de fiets om eten te halen want er is letterlijk niks. Ik neem stokbrood, vlees, groeten, marshmallows, frisdrank en wat bier mee. Gelukkig had ik de fiets van mijn moeder mee waar fietszakken aan zitten. Alles past erin. Ik fiets zo snel mogelijk naar huis en leg de boodschappen in de koelkast.

Het is bijna 17u. De meiden hadden tot 16u training dus ik denk dat dit hen wel deugd gaat doen. Paar minuten later hoor ik de bel gaan. Ik ren naar de deur en ja hoor, ze zijn er. Ik begroet Pedro met een broederlijke knuffel en de meiden met een gewone knuffel. Ja ook Luna. Tijdens die knuffel voelde ik een vonk tussen ons. 'Waar kunnen we ons omkleden?' vroeg Gloria. 'Boven in de badkamer, loop maar mee,' zei ik. Ik wijs ze de badkamer aan en ze gingen naar binnen. Pedro kleed zich om in de badkamer beneden. Hij weet waar die is dus ik moet hem daar niet naar toe begeleiden. Ik kleed me om in mijn slaapkamer.
Ik doe een donkerblauwe zwembroek aan met een wit hemd met korte mouwen. Als ik beneden aankom zit Pedro in de zetel, met een zwarte zwembroek en een shirt.
Ik ga naast hem zitten. 'Dus hoe zit het met jou en Gloria?' vraag ik. 'Goed, super goed eigenlijk, ik vind der wel echt leuk,' zegt hij. 'Ik ben blij voor je, je verdient het,' zeg ik. Hij vraagt dezelfde vraag maar dan Gloria vervangen door Luna. 'Geen idee, tijdens die knuffel voelde ik wel een vonk springen,' zeg ik. 'Zie je wel dat je dr leuk vind, gewoon nooit durven toegeven,' zegt hij. Paar minuten later komen de meiden naar beneden. Luna heeft een zwarte bikini met ook een lichtblauw hemd, wel met lange mouwen. Het hemd is oversized. Hoe overleeft ze dat? Het is super warm. Gloria heeft een zwart-witte bikini aan met daarover een jeans short.

(Luna)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Luna)

(Gloria)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Gloria)

Wat is Luna toch knap met der haren in een knot. 'Naar het zwembad dan maar?' vraagt Pedro uitdagend. Iedereen stemt in. Hij is iets van plan, maar geen idee wat. We lopen naar het zwembad toe. Gloria doet dr short uit, Pedro z'n shirt en ik mijn hemd. We gaan allemaal op 1 van de 4 ligbedjes liggen. Gloria claimed de 2de. Luna ligt naast haar, Pedro naast Gloria en ik naast Luna want er was geen andere meer. Niet dat ik het erg vind ofzo. Zodra iedereen ligt, tilt Pedro Gloria op en gooit der in het water. 'NEE! PEDRO GONZÁLEZ LÒPEZ!' roept ze. Het is te laat ze ligt in het zwembad en Pedro springt erbij. We liggen allemaal in een deuk. Ik kijk Luna aan, maar ze had dat niet door. 'Jesus wat is ze knap,' zeg ik tegen mezelf. Luna gaat op de rand van het zwembad zitten en geniet ervan. Ik ga naast haar zitten om haar gezelschap te houden. 'Dus je speelt weer,' vraag ik om de awkward stilte te verbreken.
'Sí, alleen nog maar te trainingen, wedstrijden mag ik nog niet,' zegt ze.
'Ohh stom, maar alle trainingen of?'
'1 training per week en 3x per week kine,' zegt ze.
'Ohh valt wel tegen, maar wel goed dat je tenminste mag trainen'.
'Ja inderdaad, het genas veel sneller dan dat ze dachten'.
'Wat goed!'
We lachten allebei. Ik spring voorzichtig in het water om haar niet nat te maken. Ik sta voor haar en bied m'n handen aan om ook in het water te komen. 'Wacht, eerst m'n hemd uit,' zegt ze. Daarna komt ze terug op de rand zitten. Ik steek m'n armen uit. Ze neemt m'n handen en springt voorzichtig in het water. We genieten allebei. We kijken naar het koppeltje in het zwembad en zeggen niks, er is geen awkward stilte omdat we zo aan het genieten zijn. 'Hier houd ik van', zeg ik, 'lekker in het zwembad, de zon op je gezicht, geweldig'. Luna is er mee eens. Even later beslissen we om basket te spelen in het water. Ik heb ergens een opblaasbare basketbalring en basketbal liggen speciaal voor in het zwembad. Ik ga zoeken en Luna zoekt mee. We zoeken in het schuurtje bij het zwembad. 'Ik heb alvast de elektrische pomp om het op te blazen,' zeg ik. 'Volgens mij heb ik hier de ring en de bal,' zegt ze. Ik kijk en zeg dat het dat is. We nemen het mee naar binnen om op te blazen. Paar minuten later is het opgeblazen en gooien we het zwembad in. Ik duik in het zwembad terwijl Luna er rustig komt aan lopen. Ik steek terug mijn armen uit om haar voorzichtig in het zwembad te brengen. Ze lacht vriendelijk en een paar tellen later zitten we met z'n 4en in het zwembad basket te spelen.

Pablo Gavi and I (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu